Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tis de laatste dagen erg rustig... benieuwd of dit vanaf 1 juli anders is..𝗦𝗘𝗔𝗦𝗢𝗡 𝗜𝗦 𝗘𝗔𝗥𝗟𝗬 𝗧𝗛𝗜𝗦 𝗬𝗘𝗔𝗥 - 20 jaar Vuurwerkcrew. Hét startsein om dit jaar het seizoen éxtra vroeg te openen. Geniet jij ook altijd zo van de countdown? Vanaf vandaag nog maar één maand tot de start van dit extra lange seizoen. 1 juli - 𝗕𝗘. 𝗧𝗛𝗘𝗥𝗘.
Bekijk bijlage 1809981
Stilte voor de stormTis de laatste dagen erg rustig... benieuwd of dit vanaf 1 juli anders is..
Tis de laatste dagen erg rustig... benieuwd of dit vanaf 1 juli anders is..
Die herinnering aan het weertopic, het meest teleurstellende onderdeel van de afgelopen jaarwisselingen, had ik nog niet nodig. Ik krijg nu al de kriebels als ik aan de mogelijkheid denk dat het dit jaar weer zo wordtHet weertopic zal nog geen storm lopen dan, maar de rest hopelijk wel!![]()
Met windkracht 9 zul je alles heel schuin tegen de wind in moeten schieten om er zelf nog iets van te kunnen zien.Al is het windkracht 9 met gierende regen.
Deze mafkees staat buiten met een blowtorch de huilbakken de lucht in te janken!
Ik ga wel op het strand staan en vraag of @Stuifie 150 meter tegen de wind in mijn doosjes wilt aansteken. Wellicht zie ik er dan wat vanMet windkracht 9 zul je alles heel schuin tegen de wind in moeten schieten om er zelf nog iets van te kunnen zien.