So What! 144s

Voor net iets meer dan 50 euro vond ik dit toch wel een hele vette box. Tempo was heerlijk in deze :thumbsup: Boeketten zijn inderdaad vrij klein, maar dat wordt wel weer goedgemaakt door het tempo.

Klik even op HD :wink:

Thanks! Heb net bestelling geplaatst bij haokan met o.a. Deze box voor 39 euro. Voor 39 euro een voltreffer? Of valt de box iets wat tegen?

Gevonden op youtube. Wordt ongeveer halverwege geschoten, je haalt hem er zo uit.

Edit; zelfde show, andere camera

Vanavond werd deze geschoten bij Mooij:

Ik vind het tempo wel lekker, maar de boeketten zijn echt te klein en te slap voor mij. Ik noem het daarom geen aanrader, ondanks dat het geen slecht product is in zijn prijsklasse.

So What slecht is deze. Nee zonder gein, zelf zou ik deze nooit kopen. Zou dan ruim ondergesneeuwd raken onder het geweld van andere bakken. Met de prijs van rond de 80,- is het hiermee voor de kleine portemonnee wel mogelijk een 144 schots doorlont bak in huis te halen.

Voor dat geld een 144 shots boxje vind ik niet slecht. Mijn maatje vond hem zelfs leuk. Lekker doortetteren voor niet al teveel geld.

Ik weet dat de gewone consument dit overigens ook wel bevalt. Je krijgt veel voor wat minder.

Back
Bovenaan