Snow Crystal

Bij gwgwgw is ie ook een stadium of 2 korter... Krimplatie. Alsnog wel leuk maar ook alweer vergane glorie

Ik ga em dit jaar voor het eerst zelf live meemaken. Gescoord voor 12,50, hoop niet dat ik dan hetzelfde zeg als aan het eind van bovenstaande film...

Moet deze dit jaar toch echt een keer hebben. Blijft op elke video weer top presteren en is zeker voor de vooravond echt een heel gaaf product, en ook nog eens lekker voor de afwisseling!

Gek dat de uitwerkingen zo verschillend zijn. Op sommige films even goed als de CC, anderen zullen hopelijk foutjes zijn geweest. Deze hier 17,- en de CC nog wel te krijgen maar voor de volle mep van 24,49. Nog wel een aantal CC's liggen, maar ff kijken dus...

Net 2 stuks besteld bij vesta in Roosendaal voor €14 per stuk. Ze gaan ook tegelijkertijd in de fik.

Moet toch bij vwfeestje zijn en vesta zit om de hoek.

Had normaal altijd de crackling crystal, nu deze gehad vond het een zeer onregelmatige crackling fontein.
Duurde lang voordat er echt flinke crackling uit kwam, en tempo kakte iedere keer in

Ze waren weer als vanouds goed. Wat een herrie komt hier ook vandaan. Voor mij nog altijd (of het oude label 'Crystal Crackling') de beste fontein op de Nederlandse markt. Het verbaast me eigenlijk dat dit topic maar 3 pagina's heeft. Heeft ook totaal geen problemen met wind.

Back
Bovenaan