Sneeuw topic 2014

Torrr

VWC lid
Plaats hier alles over sneeuw 2014 : is er bij jou al sneeuw gevallen, in welke mate etc.

Hier helemaal niks, Limburg heeft wel wat gehad. ( onderste puntje)
Wie regelt er ff een goed pak sneeuw ??? :D:D:D

Gelukkig niet en aub houden zo. Kou vind ik prima, maar die vieze witte bagger bende mag echt wegblijven

Gelukkig niet en aub houden zo. Kou vind ik prima, maar die vieze witte bagger bende mag echt wegblijven

Vroegah had je nog wel eens dagen/avonden dat er 5cm sneeuw viel welke binnen 1 dag weg was. Dat mag van mij deze winter wel gebeuren. 4 weken sneeuw, zoals 2 jaar geleden hoeft van mij ook niet, wat een ellende was dat zeg!

Ik hoop op een witte wereld tijdens de jaarwisseling! Nacht van 30 op 31 december een mooi pak sneeuw. En dan tijdens oudejaarsdag een strak blauwe hemel windkracht 1 en -3 vorst!

ik hoop maar dat het op oudjaar OF gewoon droog is, OF sneeuwt. Ik moet er niet aan denken om in de regen/smeltende sneeuw te moeten afsteken

Ik hoop op een witte wereld tijdens de jaarwisseling! Nacht van 30 op 31 december een mooi pak sneeuw. En dan tijdens oudejaarsdag een strak blauwe hemel windkracht 1 en -3 vorst!

\En dan lekker een gesmoorde knal horen van het knalvuurwerk wat je afsteekt en weggooit. Of nog erger, vuurwerk wat in de sneeuw valt en het lontje dooft... Nee doe mij maar lekker koud en droog, -2 ofzo :)

\En dan lekker een gesmoorde knal horen van het knalvuurwerk wat je afsteekt en weggooit. Of nog erger, vuurwerk wat in de sneeuw valt en het lontje dooft... Nee doe mij maar lekker koud en droog, -2 ofzo :)

25 graden is ook lekker, geen smog en een knalheldere lucht, des te meer kijkers naar me vuurwerk, maar jammer genoeg ook meer overlast

Juist omdat de meeste het haten hoop ik eigenlijk op een pak sneeuw :) .Vanaf half december tot kerst. En dan januari schaatskou. En februari een hele maand sneeuw :)

pfff het is nu al weer dik boven nul
maand december moet gewoon koud zijn
en van mij mag er een dikke pak vallen

Back
Bovenaan