Snakebite & Co Oud en Nieuw 2010/2011 Filmpjes

Ziet er goed uit!
Ik zal hem binnekort bij je bestellen, maar volgens mij heeft de mist bij jou veel verpest:( Bij ging het nog net. Verder mooi vuurwerk wat ik nu gezien heb(Y)
Hoelang duurt het overdag gedeelte ongeveer en had je ook sier shells?

Overdag gedeelte duurt ongeveer 40 minuten. Sier shells heb ik meerdere opnames van maar daar zijn maar denk ik 5-6 goeie van, er zaten er heel veel tussen dat ze verdwenen in de mist.

Met de mist hebben we redelijk weinig last gehad, alleen een paar shells gingen gewoon te hoog (zicht was maar 100 meter ofzo). Qua cakes kwam alleen de Golden Willow door de mist niet goed uit de voeten maar dat is eigenlijk het enige. De pijlen gingen ook gewoon goed. :)

Hele mooie trailer. Ik ben Pyroking(AVP) en hier Vuurwerkkoning. Ik heb dus met Patroontje Oud en Nieuw gevierd.

Ik heb al wat beelden gezien van de dvd en dat ziet er schitterend uit. Je wordt zo aangegrepen door de sfeer dat je vuurwerkgevoel helemaal terug komt als je het kijkt. Alle aspecten die met Oud en Nieuw te maken hebbwn komen er in terug van vuurwerk bestellen tot aan nieuwjaarsdag.

De mist was jammer maar we hebben het beste er van proberen te maken. Het vuurwerk wat je ziet is zeer varierend waardoor je bijna 2 uur lang geboeid te kijken.:yes:

Ik ga er zeker 1 kopen en bijkomend voordeel is dat ik van afgelopen Oud en Nieuw voor altijd beeldmateriaal heb.

Veel succes met de verkoop!:handsup:

Snakebite. Jouw optreden in Steenbergen liet maar even zien wat voor een echte vuurwerkliefhebber (en harde werker) je bent. De trailer van de DVD laat maar even wat heerlijke sfeerbeelden zien met hele goede producten. Uiteraard bestel ik deze DVD!

Mooi trailer man!

Toch nog een DVD..:) Had je topic toen der tijd gelezen toen je om feedback vroeg.

En ja, van mist hadden we allemaal last. Het is niet anders toch?

Netjes man:D

Heb hem inmiddels opnieuw geupload naar YouTube en nu herkent hij hem opeens wel als 1080p. :p Je hoeft hem nu dus niet meer te downloaden om hem gewoon normaal te kunnen zien. De kwaliteit is nog niet optimaal maar het gaat ermee door. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1080p + full screen! :D

@Over de DVD zelf: Is zo goed als af. Striptekenaar komt er morgen aan toe om weer aan de cover te werken (is momenteel namelijk ook druk met een webdesign opdracht), dus ik denk dat die er wel snel aan zit te komen. :)

Heb hem inmiddels opnieuw geupload naar YouTube en nu herkent hij hem opeens wel als 1080p. :p Je hoeft hem nu dus niet meer te downloaden om hem gewoon normaal te kunnen zien. De kwaliteit is nog niet optimaal maar het gaat ermee door. :)

movie

1080p + full screen! :D

@Over de DVD zelf: Is zo goed als af. Striptekenaar komt er morgen aan toe om weer aan de cover te werken (is momenteel namelijk ook druk met een webdesign opdracht), dus ik denk dat die er wel snel aan zit te komen. :)

Het is inmiddels al 7 Februari, ik hoop dat de DVD snel beschikbaar komt want de trailer beloofd een hoop! :D

Heel mooi filmpje, leuke producten heb je ook in je collectie zitten.
Zou je alleen AUB geen shells willen schieten waarbij de mortier tegen een aluminium rek aan staat? Dan vraag je om problemen.

@mollyman: Bedankt voor je reactie. :)

Buizen waren inderdaad vastgemaakt aan dat hek. De rest van de shells zijn gewoon geschoten uit een houten rek.

De stookpartner die dat heeft gedaan die heeft daar wel een reden voor gehad. Volgens mij is dat geweest omdat we heel snel moesten zijn, want er reed op dat moment nogal veel politie rond. Dus de buizen +2 salutes werden verstopt in een jumbotas. Gauw vastgemaakt aan het hek, weggeschoten, weer teruggestopt in de tas en de benen nemen. Als we met dat rek aan het sjouwen zouden zijn gegaan dan was dat erg opgevallen. De politiewagen die daar rondrijdt in dat filmpje die was ongeveer een minuut na het schieten ter plekke, dus het is achteraf maar beter ook dat hij dat zo had gedaan. :)

's Avonds in het donker was dit niet meer nodig, dus toen werd gewoon uit het rek geschoten. Maar voor de volgende keer doe ik dat zelf ook liever niet idd.

Afgelopen dagen twee keer nieuwe filmpjes van afgelopen jaarwisseling online gezet. Ben ze alleen wel vergeten op VWC te zetten. Schande! Vergeven jullie me? :p

[Dynasty] Wasp:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

[Pyromania] Thunder Salute:
+ YouTube Video

[Dynasty] Silver Salute:
+ YouTube Video

[Triplex] 2× 3" (Salute + Sier):
+ YouTube Video

Al deze filmpjes staan ook op de DVD. :) Veel plezier d'r mee! :p

EDIT: Ik heb de titel van dit topic veranderd, maar in de forum index staat hij nog steeds als 'DVD Trailer'. Kan een mod dat misschien fixen? :)

Back
Bovenaan