MGMT
VWC lid
Nadat ik een prijsvraag van VWC had gewonnen met Vulcan blokken en deze opgehaald en afgestoken had was ik zeer onder de indruk! Dit jaar dus na 2 jaar geen NL vuurwerk op zoek gegaan naar Vulcan spul. Ik kwam Smeltink in Klarenbeek tegen op internet. Hier het volgende besteld;
1x Hannover
1x Sydney
1x Berlin
1x Montreal
1x Popcorn Fountain
Kreeg de Oberburgemeister gratis.
Wat een leuke winkel zeg! Ik was er een half uur te vroeg de 30e, maar men gaf aan dat dit geen enkel probleem was. De eigenaar stond zelf met zijn 2 zoons en vrouw in de winkel en er was nog niemand. Even kort een praatje gemaakt en daarna alles naar de auto gedragen. De eigenaar vroeg zijn zoons om mee te lopen, en liep zelf ook mee naar de auto. Hele vriendelijke service en mij zien ze volgend jaar weer!
1x Hannover
1x Sydney
1x Berlin
1x Montreal
1x Popcorn Fountain
Kreeg de Oberburgemeister gratis.
Wat een leuke winkel zeg! Ik was er een half uur te vroeg de 30e, maar men gaf aan dat dit geen enkel probleem was. De eigenaar stond zelf met zijn 2 zoons en vrouw in de winkel en er was nog niemand. Even kort een praatje gemaakt en daarna alles naar de auto gedragen. De eigenaar vroeg zijn zoons om mee te lopen, en liep zelf ook mee naar de auto. Hele vriendelijke service en mij zien ze volgend jaar weer!