Slachtoffer met oogletsel: 'Vuurwerk afsteken moet blijven, maar zet wel een bril op'

Absoluut niet verplichten irritante rotdingen.
Alles maar verplichten in dit land en steeds banger overal voor worden om te kotsen.

Alles maar verplichten in dit land en steeds banger overal voor worden om te kotsen.

In het algemeen ben ik het wel eens met je als het gaat om betutteling. En een verplichting is nooit te handhaven. Maar net zoals bij autogordels zou een veiligheidsbril de normaalste zaak van de wereld moeten zijn omdat het je een hoop ellende kan schelen. En net als in het verkeer hoeft dat niet altijd je eigen schuld te zijn.

Ik spreek je wel weer als je oogletsel hebt opgelopen. Hier gaat de bril hoe dan ook op, mijn zicht is me het brilletje wel waard.

de eerste vuurwerkbril was er al in de jaren 90. te koop bij een opticien met 2 ogen aan de zijkant van de bril.
maar de echte introductie was 10 jaar terug?
ik moest er niets van hebben, want, vroegah deden we ook zonder
maar sinds een jaar of 5 er een btje ingeslopen om hem op te doen de hele dag, en bevalt prima.

Back
Bovenaan