Sky Radio Christmas + playlist

Die staat in het mediagedeelte omdat hij online zou gaan. Laten we het hier hebben over deze fantastische sfeervolle zender!

Heb hem nu draaien.
En ondertussen de Countdown door aan het lezen.
HEERLIJK! :D

Ben zelf meer fan van de klassieke Christmas songs zoals Last Christmas, Silver Bells, All I want for Christmas.
De nieuwe liedjes zoals Nick en Simon Santa's party etc ben ik niet zo'n fan van.

Maar alle kerstliedjes zijn leuk!

Dadelijk zet ik hem weer uit.
En november alweer iets vaker aan.
Na Sinterklaas staat Sky Radio Christmas Station 24/7 aan!
Maar meestal heb ik toch na Sinterklaas de gewone Sky Radio aan of andere zenders.
Daar draaien ze dan ook kerstliedjes, en daar is dan ook het nieuws, weer belangrijk natuurlijk, interviews en dat soort dingen.
Dat is live, en zo is het leuker. Sky Radio Christmas Station zijn gewoon nummers op playlist op shuffle.

Maar voor nu! Heerlijk! :D

Tot nu toe max een kwartier per dag. Ondanks enkele leuke nummers mist toch het gevoel dat het einde van het jaar nadert. Misschien goed ook, vorig jaar was ik die zender al weer zat voor december begonnen was. Overigens is het zo dat op mijn studie/werkplek de afgelopen jaren ik weinig naar de zender geluisterd heb. Ik luisterde vooral in de ochtend thuis. Ook in de avond luisterde ik nauwelijks naar de zender, omdat ik vaak aan het werk was of was gaan sporten.

Waar luisteren mensen eigenlijk als ze al luisteren?

Af en toe draai ik al een kerstnummertje tussen alle hiphop en dubstep :D Ik wil nog niet teveel naar kerstmuziek luisteren want dan draai ik door :blink:

haha Jeko, goed bezig!

Ik ga echt nog niet beginnen aan die kerstmuziek! Ik werk in de winkel, dus zal nog genoeg naar die kerstmuziek moeten luisteren!

Vind de kerstmuziek ook echt lekker en sfeervol hoor en dat hoort er helemaal bij richting eind van het jaar net zoals de Top 2000 heerlijk is dat, maar om nu al kerstmuziek te luisteren vind ik nog iets te vroeg hoor. Maar t blijft lekker dat zeker, en vanaf eind november mag t van mij.

ik luister nu nog geen kerstmuziek. muziek geeft mij ook altijd het extra 'sfeergevoel'. bij mij gaat de kerstmuziek pas na sinterklaas aan om echt het kerstgevoel te creeren.

Gisteren de hele dag aan gehad. Wat een sfeer! Na een uur begint het trouwens wel minder leuk te worden. Ook omdat ze hetzelfde nummer meerdere keren op een dag draaien.

Op de gewone Sky Radio zender draaien ze ook al kerstnummers en af en toe een gewoon nummer! :)

Deze is wel wat leuker om te luisteren.

Helaas. Ik had er nog wel even zin in. Skyradio the Christmasstation is weer offline. Dan maar een paar kerst CD's achter elkaar afspelen!

Back
Bovenaan