Sittard: 26-10-2011

Alle complimenten aan de crew van RFI PyroEvents. Het was een fantastische show alles was mooi getimed op de muziek. En de muziek zelf was gelukkig geen schlagers meer. Het stond iets te hard en 1 box begaf het jammer maar dat kan iedereen overkomen. De muziek keuze was daar in tegen wel goed! Ook leuke effecten en combinaties. Leuke afwisseling tussen fontijnen draaizonnen en cakes.

Helaas liep de show rond 3/4 de een beetje raar en er ging iets fout. Wat? Maar vindt het wel rot voor de crew ze hebben deze show met goede moed opgezet. En als het dan fout gaat is dat echt balen.

Maar RFI probeerd er het beste van te maken en rennen zo snel mogelijk naar het vuurwerk en beginnen te fakkelen. Niet meer op de muziek maar ze willen het publiek niet teleurstellen. Toppie mannen.
Verder gingen er redelijk wat mensen weg en er stonden nog een aantal man te kijken.

Plots weer een kort stuk volgens mij niet gefakkeld met onder andere Zink 751(-1).

Jammer voor de crew maar mannen de show was buiten dat perfect! En alle bedrijven kunnen tegen een foutje aanlopen. Hier leer je weer van zodat je de volgende show deze les weer kan toepassen. En na al die moeite is het gewoon balen als je zo'n mager applaus hoort... Maar toch mijn complimenten en ik denk ook van andere hier van het forum! :wink:

Ik zal morgen nog wat foto's posten van de opbouw en de show zelf. (Eerste keer foto's gemaakt, zonder statief uit de hand)

Tristen.

Er ging inderdaad ongeveer net voor het laatste nummer wat mis. De
schietcomputer gaf kuren en een aantal seconde later viel deze compleet
uit. Wat het precies was weten we op dat moment niet, alleen dat het complete systeem plat lag. Dus zijn we handmatig gaan fakkelen aangezien we het publiek
niet op deze manier naar huis wouden laten gaan.
Enige tijd later ( voor mijn gevoel een flink aantal minuten) is het toch gelukt om de (reserve) kanalen handmatig weg
te drukken (dit waren oa de mines), maar het systeem functioneerde nog
steeds niet zoals het hoorde.
Al met al balen we er allemaal van, maar zoals pyrogrammer al zei is dit
een kwestie van overmacht.

Dan toch nog bij deze de film van Sittard.

movie

Hij is nog bezig, dus HD kwaliteit volgt nog.

Veel plezier

Ah, wat lijkt me dat vervelend als dan opeens de show stopt...:sad:
Heb je er zolang aan zitten werken en dan gaat er iets fout...:cry:
Hoe dan ook: ik vind dat jullie een heel erg mooie show hebben neergezet!:handsup: (zelfs de mooiste die ik ooit heb gezien en dat is een aplausje waard!:applause:)

Eigenlijk kwam er nog een super stuk achteraan, maar toen was ik al gestopt met filmen. Ik verwachtte dat er niets meer kwam. Alle complimenten nogmaals aan RFI Pyro-Events.

Ik heb hier een aantal foto's gemaakt mijn mijn fototoestel. Dit heb ik alleen gedaan om te kijken of de camera de vuurwerk functie goed kan gebruiken. Ik heb het uit de hand gefotografeerd. Daarom zijn ze niet al te best. Het was om te proberen! :)
Foto's graag niet gebruiken zonder toestemming.

P1010181.jpg

P1010178.jpg

P1010176.jpg

P1010175.jpg

P1010174.jpg

P1010173.jpg

P1010169.jpg

P1010168.jpg

P1010167.jpg

P1010166.jpg

P1010164.jpg

P1010206.jpg

P1010204.jpg

P1010203.jpg

P1010201.jpg

P1010200.jpg

P1010196.jpg

P1010192.jpg

P1010190.jpg

P1010189.jpg

P1010188.jpg

P1010187.jpg

P1010186.jpg

P1010184.jpg

P1010183.jpg

P1010182.jpg

Hey tristen, ziet er goed uit. Ik heb ook zo'n foto's gemaakt vroeger. Je mag absoluut niet bewegen met zo'n camera:P

Hey tristen, ziet er goed uit. Ik heb ook zo'n foto's gemaakt vroeger. Je mag absoluut niet bewegen met zo'n camera:P

Ik weet het, wat denk je wat erop mijn verlanglijstje staat voor kerst. Statief voor fototoestel. Een camera en statief! Haha :p
Ik had nog een redelijk stille hand. Maar je ziet toch kleine bewegingen. En dat is gewoon niet mooi...
Weet nu wel dat hij mooie foto's maakt.

Back
Bovenaan