Sittard: 26-10-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 26 oktober 2011
Tijd: tussen 18.30 en 21.30 uur
Plaats: Sittard
Provincie: Limburg
Straat: Deken Haenraetsstraat
Wie: RFI Pyro Events
Wat: professioneel vuurwerk en consumentenvuurwerk

Inderdaad! Het is normaal ook geen kleine show.

Hier de show van vorig jaar :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let aub niet zo op de kwaliteit. Dit jaar wordt het beter!

Ik ben erbij!

Ik ben benieuwd naar wat voor muziek er dit jaar gebruikt gaat worden. Ik vond het vorig jaar eigenlijk wel tegenvallen. Het zijn natuurlijk de oktoberfeesten, maar ik vind die schlager muziek enz. niet echt geschikt voor een afsluiting:p
Maar toch maakt RFI Pyro-Event er altijd een show van , waar je wel versteld van moet staan. Zo'n finale maakt het altijd af!

Ik ben benieuwd naar wat voor muziek er dit jaar gebruikt gaat worden. Ik vond het vorig jaar eigenlijk wel tegenvallen. Het zijn natuurlijk de oktoberfeesten, maar ik vind die schlager muziek enz. niet echt geschikt voor een afsluiting:p
Maar toch maakt RFI Pyro-Event er altijd een show van , waar je wel versteld van moet staan. Zo'n finale maakt het altijd af!

Dit jaar is het gewoon weer slager muziek jammer genoeg haha :p

het is NIET op schlagermuziek... er is maar een nummer (begin) schlagermuziek.. De rest is....SURPRISE

Dit naar wens van de opdrachtgever c.q. sponsor van het vuurwerk... SPARKLES Vuurwerk in Sittard...

het is NIET op schlagermuziek... er is maar een nummer (begin) schlagermuziek.. De rest is....SURPRISE

Dit naar wens van de opdrachtgever c.q. sponsor van het vuurwerk... SPARKLES Vuurwerk in Sittard...

Dit is goed nieuw! Vindt dat slager muziek echt brak. Gelukkig heeft Sparkles er wat aan gedaan! Is het teminste een leukere show.
En altij aan het begin 10 9 etc etc. haha :p Is wel grappig.

Ivo / Pyrogrammer, jou houden we altijd op de hoogte, dat weet je toch:D je weet me altijd te vinden...

Ja dat gaat inmiddels vanzelf. Ik ben toch benieuwd wat de Rohans er nu weer van weten te maken. Spektakel, daar hou ik van!:p

Ook dit jaar sluiten we op woensdag 20 oktober het Oktoberfeest af met het spectaculaire 'Sparkles' vuurwerk boven de stad. Eigenlijk is het een muzikale vuurwerkshow, want het vuurwerk wordt afgeschoten op de maat van de muziek. Een knetterend spektakel!

Het programma:
Woensdag 26 oktober 2011
Oktoberkermis, van 13.00 tot 24.00uur
Lollypop met o.a. Ralf Mackenbach, grote clownshow Desalles en een Meet en Greet met diverse TV-karakters, aanvang 14.00uur, locatie: Jillz-Brand paviljoen, entree: GRATIS
Legata's Lederhosen Power, aanvang 14.00uur, locatie: Erdinger Stube paviljoen, entree: GRATIS
Sparkles Vuurwerkshow, aanvang 19.30uur, locatie: Schootsvelden, entree: GRATIS |
Mega Slotavond met Heino en DJ Dirndl, aanvang 20.00uur, locatie: Brand-Weizen paviljoen, entree: €15,-
Slotavond met The Partysquad, Ben Bastion en Gregor Salto & vocalist Chappell, aanvang 20.00uur, locatie: Jillz-Brand paviljoen, entree: €7,50
Die Batseklatsers, aanvang 20.00uur, locatie: Erdinger Stube paviljoen, entree: GRATIS

Back
Bovenaan