Siro te Uitgeest

Kreeg dit mailtje vandaag terug

Goede Middag

online geldt een korting van 15% op vuurwerk boven de 25,00
en via de folder is het niet het geval daar geld een korting van 10% OP
VUURWERK van 50 tot 100 euro en daarboven een korting van 15%

groeten
het vuurwerk team

Had 2 weken gelden ook een mailtje gestuurd of zo nog medewerkers nodig hadden voor in de vuurwerkverkoop. Helaas niet, maar ik kan wel op 27 december in de vuurwerkbunker een kijkje komen nemen:D

Ik ben net terug van een rondje folders halen. Siro krijgt vanmiddag de folder zeiden ze. Ik ga zaterdag nog even langs.

Valt best mee hoor, zijn ongeveer de adviesprijzen en als je dan nog 15% korting erover heen krijgt dan vind ik dat er best schappelijke prijzen uitkomen. Heb hier ook besteld voor dit jaar: 2x Imperial, 1x Silver Salute, 5x grondbloemen knal, heavy 3 etc. :)

Valt best mee hoor, zijn ongeveer de adviesprijzen en als je dan nog 15% korting erover heen krijgt dan vind ik dat er best schappelijke prijzen uitkomen. Heb hier ook besteld voor dit jaar: 2x Imperial, 1x Silver Salute, 5x grondbloemen knal, heavy 3 etc. :)

Inderdaad valt best mee. Ik heb er ook besteld vrijwel alles eigenlijk :D

Heb nog steeds de folder niet, ga dinsdag wel even langs meteen paar heavy3's inslaan en even rond kijken.

En zo duur is het inderdaad niet.

13 November gaat de webshop van Siro open kreeg ik net via de mail van ze.

De folder is vanaf 1 December te op te halen in de winkel :D

Net hier een bestelling gedaan :D

2x Silver Salute € 39,02 (tot 500 Gram)
1x Stars over Paris € 19,21 ( tot 500 gram)
1x Killing Arrow pijlen € 36,55
1x Super 4-16 € 44,54
1x Imperial € 8,67
1x Air Hunter € 7,82

€ 155,81,- inclusief 15% korting

Ik heb net een folder gehaald. De SilverSalute staat er wel in voor 23,95. Op de site staat hij niet.

Maar ik heb een aantal dingen besteld via de site. En zoals eerder gezegd net een folder gehaald. Wat blijkt, producten van mijn bestelling staan er gewoon niet in.
Zoals: Big Bang, Royal Guard en misschien nog wel meer..

Ook de gratis producten...
In de folder: Bij iedere online bestelling "Three of a kind" gratis en op de site staat hier niks over.
Bij besteding van 90t/m150 euro Yellow en Red sky action gratis(op site Bleu en Red).

En dit zag ik ook nog snel, Three of a kind kost in de folder 6,95 en online 7,95. Weet niet of er nog meer fouten zijn.

Ik ben benieuwd....

Back
Bovenaan