SIRE Vuurwerkcampange tegen vuurwerkvandalisme.

fexZy

VWC lid
Op de site www.umaghetzeggen.nl mogen burgers een eigen campange aanvragen.Welke als nummer 1 eindigt krijgt daat werkelijk ook een échte campange die wordt uit gezonden op Televisie & internet.Jeroen13,7 heeft een campange aangevraagt tegen vuurwerkvandalisme. Ik vraag hier voor jullie aandacht. Meerdere mensen zullen het met me eens zijn dat vuurwerk vandalisme gestopt moet worden! Dus stem allemaal mee om deze campange er door heen te drukken, zodat de overheid & de burgers oog krijgt van het vuurwerkvandalisme wat gaande is. Elk jaar worden er voor miljoenen euros schade gemaakt. Dit geld moet toch ergens vandaan komen. Dus stijgen de belasting centen enorm! En het vuurwerk krijgt er ook geen betere naam om.

Dus allemaal stemmen op de campange van jeroen13,7. Stop het vuurwerkvandalisme!

Klik hier om naar de campanje te gaan van jeroen13,7

Bijvoorbaat allemaal hartstikke bedankt! :bye:

Laatst bewerkt:
Goed initiatief, ik heb er op gestemd.

Ps. Fexzy, het zou wat beschaafder zijn als je je post wat aanpast. Wat meer hoofdletters en wat minder uitroeptekens zou de intentie niet veranderen.:wink:
:bye:

Bedankt voor dit onderwerp Fexzy:D

We staan om dit moment op de 63ste plaats. We zijn begonnen ergens in de 600, dus het gaat wel goed.

We hopen natuurlijk naar de 1ste plaats te gaan.

En denk niet van...ach mijn stem helpt toch zo weinig....nee iedere stem helpt:D

heb ook maar gestemd he:wink: hoop dat het wat wordt, maar der staan ook nog wel een aantal andere belangrijke dingen tussen..

Ja zoals boterham worst met gezichtjes erop whahahaha ik lag echt krom :p

Heb ook al gestemd en vandeweek nog maar us :p

Laatst bewerkt:
Ook ik heb inmiddels gestemd. Wat zou het mooi zijn dat dit op de eerste plaats komt en dat dit positief in het nieuws komt. Kunnen de mensen die altijd wat te zeuren hebben zien dat de echte freaks alleen maar goede ne leuke bedoelingen hebben met vuurwerk.

We hebben ondertussen de 30ste plaats kunnen ruiken.:D We staan op het moment op de 39ste plaats.

We willen toch vragen of mensen meer willen stemmen. We moetne naar de 1 he!

http://www.umaghetzeggen.nl/?state=topic&topicid=2470

Mocht de site niet goed werken op je pc, dan kun je een mail sturen naar [email protected], of mij een pm sturen. Ik zal dan voor je het formulier invullen, zodat je alleen nog maar in een mail, op bevestigen hoeft te drukken.
Dit is een geheel gratis service van ons!!:p

m.v.g. Jeroen13,7

zo ook ik heb mijn steentje bij gedragen voor de Vandalisme campagne, ik hoop wel dat hier wat mee gedaan word,het is een erg goed innitiatief geweest om hier dus wat mee te gaan doen...

Back
Bovenaan