Silvester Trailer 2011/2012 [Full HD] hhhjjjjffff

killerdome

VWC lid
Op een inmiddels vrij bekend account op youtube met filmpjes van veelal unieke en kwalitatieve stukken vuurwerk is een paar dagen terug een trailer van oud en nieuw 2011-2012 geupload! Keigaaf om te zien, je moet alleen tegen de muziek kunnen:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prima trailer (en muziek), zit goed in elkaar. Zal best wel even werk zijn geweest om het zo te monteren. Inderdaad, wat een bijzonder materiaal hebben ze daar gestookt.

die hebben er zin in gehad..
Gezien het matereaal wat omhoog gegaan is vind ik de muziek er goed bij passen:D
Sjonge jonge wat een gekkehuis daar.

Ik vind het een goed filmpje met mooi vuurwerk en lekkere muziek, ik hou wel van metal alleen zou ik het zelf nooit in een vuurwerkfilmpje bewerken :)

De muziek is afgrijselijk, dus ook meteen uitgezet. Beelden zijn veel te snel en zou veel rustiger mogen. Zo zijn effecten maar half te zien. Beter hadden ze wat minder beelden in de film verwerkt, en de fragmenten langer laten duren. Toch wel mooi spul in te zien.

Laatst bewerkt:
Heerlijk vuurwerk, perfect. Lekker PGI style a.k.a homemade. En veel commercieel en prof vuurwerk ! Geweldig filmpje , een betere combinatie is er niet ! :)

thx for the feedback :wink:

@Vuurwerkkoning, I wanted it to be this way, just a short overview/preview, everything will be uploaded uncut where you can see the whole effects.
I did the trailer a bit different last year, but I think it gets boring if it´s the same every year:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

And as always, sry for writing english..

Back
Bovenaan