Silver Titanium

moontan

VWC lid
IMG_6712.JPG

Artikelnummer: 404.130
Artikelnaam: SILVER TITANIUM
Bruto Gewicht: gr.
Netto Kruitgewicht: 495 Gram
Aantal Schoten: 38 Schots
Effectomschrijving: 4 verschillende effecten: 1. brocade crackling overgaand naar rood, 2. paarse en groene peony,s, 3. rode palmen met witte glittering, 4. titanium zilver chrysanthemum
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Diameter effect: volgt
Richtprijs: 50,00
Verpakkingseenheid: 4/1
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie

Sinds vandaag zijn de films van meerdere artikelen uit de Ultimate Gold Collection op de website van Mercurius Vuurwerk te vinden.

Klik voor de film van dit product hier

Hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar die mensen van Mercurius. Alweer een topper voor de consument. Gegarandeerd dat je hiermee de man uit de straat bent want kijk eens wat een effecten!

Lekker veel afwisseling. Daarnaast begint het al heel goed met mooie Time Rain effecten die lang blijven hangen. Daarna de mines, gevolgd door de Groene Peony's die mooi rond zijn en hard uiteen knallen. Ook daarna weer een serie Crackling Cry snel na elkaar! En als finale een gigantische gouden regenbui die ik in mijn hele leven nog nooit zo mooi heb gezien bij een cake met deze kwaliteiten en dan ook nog een prijs die er mag zijn.

50,00 is flink aan de prijs maar daar bedank ik ze voor , omdat ik met 'n lagere prijs gek zou worden .

eerst de beste brocade crowns die ik me maar kan voor stellen in ned legaal vuurwerk , daarna rode crackling tails , vervolgens purple/green peony's , en dan natuurlijk weer de crackling tails maar nu in de kleur groen , daarna prachtige roze palmen met silveren glittering erom heen , daarna 'n salvo mooie gele crackling cry en als afsluiter weer de beste brocade crown die er is in nl , maar nu verwerkt in 1 krachtige salvo .

Helemaal met mijn voorgangers eens.
Juweel van een cake. Prachtige grote boeketten.
En de finale is werkelijk magistraal.

:bye:

Ik heb vandaag deze cake maar snel aangeschaft.
Bij de Zevenklapper in Hilversum
Verwacht heel veel van deze cake.
Over een week kunnen jullie het filmpje tegemoet zien.

Ik heb vandaag deze cake maar snel aangeschaft.
Bij de Zevenklapper in Hilversum
Verwacht heel veel van deze cake.
Over een week kunnen jullie het filmpje tegemoet zien.

Moontan heb zich weer niet in kunnen houden :wink:
Ik verwacht niks maar ben wel heel benieuwd wat je er van vind moontan :)
Succes ermee :wink:

hehe ik heb me tog ook maar laten verleiden en ik moet zeggen best een grote en zware cake :D hoop dat die net zo mooi is als op het filmpje :D :p

Deze cake is mij live uitstekend bevallen.
De effecten schieten erg hoog en de boeketten zijn behoorlijk groot.
Het tempo ligt niet zo erg hoog waardoor je extra kunt genieten.
De finale is spectaculair met een hele lucht vol.
Een aanrader.

Moontan ontzettend bedankt. Ik heb deze kunnen aanschouwen aan het eind van de laatste verkoopdag, werd ontstoken door de eigenaar van de winkel. Allereerst het formaat van deze cake, die is lekker groot en zwaar. Hij zal in ieder geval niet zo snel omvallen dat is zeker.

De effecten zijn super. Wel 5/6 verschillende effecten, de mines tussendoor geven een rustiger effect, als kalmte voor de storm. De Chrysantheum Crackling als voorlaatste finale vond ik wel tegenvallen, geen duidelijk mooi rond effect. De finale was daarintegen echt subliem! Zo erg genoten van deze 500 grammer dat hij volgens jaar ook in mijn collectie komt, dat is zeker!

ik sluit me aan bij jouw mening Di Resta ik had deze zelf in me collectie en ik heb er ook van genoten :D vooral de laatste schoten waren verrukkelijk deze komt zeker weer in me collectie volgend jaar samen met de Brocade en de Great Mine , Time rain stuk voor stuk mooie cake's :D

Haha nooit, zit jij mij na te apen? Je zit nu de 4 toppers op te noemen die ik voor 100% ga halen komend jaar! :D

het is gewoon goed vuurwerk voor een aardige prijs en daarom zal ik volgend jaar ook cake(s) van de ultimate gold collection halen ligt een beetje aan de financiën maar er komt er zeker 1:D

Ik heb mij deze dag niet in kunnen houden en maar eens alle films van de Mercurius producten zitten te kijken. De Silver Titanium is echt een cake waar ik mijn vingers nog steeds sta af te likken. Een regelrechte topper met een oprechte prijs. De keuze waarom Moontan deze batterij heeft aangeschaft kan ik mij zeker in vinden. Ik ben ook zeker van plan om deze aan te schaffen aan het eind van het jaar. Hieronder nog een mening die ik zojuist heb uitgetyped voor op het forum van Arjanuitman.com.

Hij begint met een vijftal zeer grote gouden Brocade effecten gevolgd door een salvo Crackling staarten met een rode kleur. Daarna volgen een vijftal groene Peonies die met een redelijk luide knal uit elkaar spatten wederom gevolg door een salvo van Crackling staarten met een groene kleur. Daarna verschijnen er een vijftal silveren Palm effecten uiteindend in rode punten gecombineerd met een silver Blinker effect. Daarna volgt een snel salvo van vijf Crackling boeketen. De finale van de Silver Titanium bestaat uit een salvo van een vijftal zeer grote en imposante gouden Time Rain (soort van blinkende Brocade) effecten.

Mijn mening is daarom ook dat deze (bijna) 500 grammer zijn 50 euro ook waard is. Zulke goede effecten gecombineerd met de korte salvo's en afsluitend met een dikke finale kom je niet snel tegen in een batterij. 50 euro is ook niet niets, maar zeker een prijs waar ik mij goed in kan vinden als ik kijk naar kwaliteit- en prijsverhouding.

Deze hebben wij uiteindelijk ook aangeschaft en geen spijt van!. Wat een mooi blok was dit. De post hiervoor beschrijft goed hoe het effect eruit ziet.

Tussen de gewone boeketten zijn er crackling staarten die ook erg hard gaan!

Misschien mensen die er een filmpje van hebben? Dat filmpje op youtube
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
ziet er in ieder geval goed uit ;)

Back
Bovenaan