(Sier)vuurwerk afsteken met de jaarwisseling

en gestemd.
nu staat: "siervuurwerk net als in zweden". voor.
maar als dat het gaat worden krijg je denk ik wel sier met knal effect.
denk aan de grondbloem met knal enzo.

Nou ik weet het niet hoor maar in Zweden hebben ze zwaarder vuurwerk dan hier in Nederland. Laat maar komen die 150 schots profblokken in houten kisten!

Haha Ruben dat dacht ik ook!
Wat te denken van de mega pijlen!
Zink 930 is heel normaal!
Wat te denken van de knal pijlen en de shell kitjes?
Jip Ruben van mij mag het wel:p
Bedoel inplaats van Rotjes koop ik dan Brute knal pijlen:wink:

Die zware dingen zijn voor nederland niks. Met zoveel Laag verstandig jongeren. Die zulke dingen aan een lataarn paal hangen E.D

Die zware dingen zijn voor nederland niks. Met zoveel Laag verstandig jongeren. Die zulke dingen aan een lataarn paal hangen E.D

Ik ben het hierin helemaal met je eens. Veel van zulk soort mensen weten gewoon echt niet hoe ze ermee om moeten gaan. Bovendien komt er ook nog een extra reden bij om bijvoorbeeld een zink 901 aan een paal te hangen, namelijk dat er geen knalvuurwerk meer mag en er toch een alternatief gezocht zal worden! Niet doen wat mij betreft :bye:

Als je zulke dingen doet mag dat straks niet meer ja. Gebruik zo ding gewoon zoals het gebruikt moet worden. Als iedereen dat met vuurwerk deed ook met illigaal. Dan zou het gezeik van de politiek een stuk minder zijn, Al moeten ze toch wat te zeiken hebben,

ach ja als dat zorgt dat we een garantie krijgen dat er binnen 15 jaar bijv: Geen verbod komt is dat beter dan zoals ze nu denken xD

Grote mond. Net als velen maar men dacht van meer dingen dat het binnen jaar of 10 niet zat aan te komen. Maar Ik twijfel er aan. Zolang er weinig tegen die artikels in de kranten word gedaan enz. Zullen ze langzamerhand genoeg stemmen E,D hebben om die verbod in de voeren.

Back
Bovenaan