Shuttles

Het valt me wat tegen, niet echt uitmuntend.
Wel een origineel product though :D

Ben benieuwd naar de prijs.

Ziet er wel leuk uit maar niet echt speciaal qua effect vind ik.
Trouwens in de titel in het filmpje staat dat het van schuurmans is

Ziet er wel leuk uit maar niet echt speciaal qua effect vind ik.
Trouwens in de titel in het filmpje staat dat het van schuurmans is

Dat kan kloppen als je onderstaande post leest dan weet je ook waarom :

Dit artikel komt uit de fabriek van Vulcan, dus ook waar het vuurwerk van Schuurmans vandaan komt. Vandaar dat prodcuten van Beko en Schuurmans soms identiek kunnen zijn.

Hier alvast de foto van de Shuttle uit het assortiment van Schuurmans,

Je kan toch wel duidelijk zien dat er meer kruit dan een normale tube uit een cake inzit. Vooral bij de crackling, hij is wel compact waar wel een volle wolk welke vrij harde crackling heeft. Zijn de ook meerdere versies van zoals op het filmpje te zien. Misschien dat Beko nog andere uitwerkingen heeft.

Nou, niet slecht. Ook niet verrassend goed ofzo maar de crackling is stevig, boeketkleuren goed. Het gaat mij vooral om het concept, om het hebbedingetje. Zonder een astronomisch hoge prijs zal ik er sowieso eentje halen (of meer).

Ziet er leuk uit!

Zoals eerder gezegt niet bijzonder qua uitwerking, maar gewoon een erg leuk en uniek artikel, must have!

Prijs is naar mijn mening ook goed te doen, bestel 5 biertjes en je bent er (ongeveer)... :)

Zien er erg goed uit, effecten zijn ook super.
Prijs is te doen, voor orginaliteit wil ik wel wat meer geven. :)

Ik zal ze ook zeker aanschaffen, móet ze in handen gehad hebben :p dat punt van uiterlijk + de werking begeer ik nog meer dan de uítwerking :D

Slecht, heel slechts nieuws!!!

Ik heb net contact gehad met Beko en de shuttles zijn helaas niet door de keuring gekomen..... :(

Shuttles zullen dus (dit jaar sowieso) niet verkrijgbaar zijn!

Zonde zonden zonde! Tijdens ons gesprek met Schuurmans had men nog goede hoop maar het is helaas dus niet gelukt. Jammer, een innovatief product met aparte uitstraling wat het helaas niet gered heeft. Misschien iets aanpassen en volgend jaar weer keuren?

Ai, dat is wel zonde zeg. Komend jaar dan maar hard werken om hem te verbeteren dan ...

Gelukkig heet Beko nog vele andere leuke nieuwe producten.

Gelukkig zijn ze dit jaar wel te koop (onder de naam super shocks van Schuurmans). Lijkt me een leuke toevoeging aan mijn collectie!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan