[Shows] Wintervuurwerk Scheveningen 1, 8, 15 en 22-12-2019

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Scheveningen
Provincie: Zuid-Holland
Locatie: Op het strand van Scheveningen ter hoogte van het Amrâth Kurhaus Hotel
Datum: Zondagavond 1, 8, 15 en 22 december 2019
Tijdstip: 18:00 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Vermoedelijk consumenten vuurwerk en PSE
Bijzonderheden: Wintervuurwerk Scheveningen

FB_IMG_1573555910259.jpg

Op zondag 1, 8, 15 en 22 december 2019 vinden er om 18.00 uur winterse vuurwerkshows plaats op het strand van Scheveningen ter hoogte van het Amrâth Kurhaus. Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen organiseert dit jaar wederom in samenwerking met Xena Vuurwerk het Wintervuurwerk. Het kleinschalige evenement met intiem karakter is vrij toegankelijk voor iedereen. De shows zijn goed zichtbaar vanaf het strand en boulevard en vinden onder voorbehoud van weersomstandigheden plaats.

Bron: www.vuurwerkfestivalscheveningen.com

Iemand een idee hoelang zo'n show ong duurt?

Dat kan nog weleens per show verschillen. Ga uit van ongeveer 6,5-10 min.

Hieronder een filmpje van Ed Raket van een show in 2018 (7:30 min):

Ik kwam ook nog 2 shows tegen uit 2017. Het eerste filmpje was toen een show met uitsluitend Red Wire artikelen. Beelden zijn van youtubekanaal MrGroeneSjakie.

RedWire (demo)show (6:45 min)

Show 2 (ruim 8:30 min):

Was een fraai showtje vanavond :) Met dit soort consumentenvuurwerk kun je echt leuke showtje neerzetten hoor. Veel herkenbare RedWire artikelen, maar ook wat (voor mij) onbekende items kwamen er langs. De blauwe peonies maakten veel indruk. Enig idee welke cake dat was? Ook de 2" Ricasa single shots waren erg nice! Leuke toevoeging :) Volgende week nog een keer? Fingers crossed voor het weer.

*zucht*

Om 15:13 uur staan er op facebook foto's van het opbouwen.
Om 17 uur rijd ik van huis weg en check ik de officële kanalen nog even. Nergens staat dat het af zou worden gelast.
Dus ik kom om 17:45 op de promenade aan. AFGELAST! :frusty:
Niemand van de organisatie te zien. Gewoon een verlaten strand met tientallen teleurgestelde bezoekers.

Waarom worden dit soort beslissingen tot het allerlaatst uitgesteld? Alsof het om 16 uur nog niet waaide :bonk:

*zucht*

Om 17 uur rijd ik van huis weg en check ik de officële kanalen nog even. Nergens staat dat het af zou worden gelast.
Niemand van de organisatie te zien. Gewoon een verlaten strand met tientallen teleurgestelde bezoekers.

Waarom worden dit soort beslissingen tot het allerlaatst uitgesteld? Alsof het om 16 uur nog niet waaide :bonk:

Zo dat is zuur! wel slecht aangegeven idd!

*zucht*

ik snap dat het vervelend is darkie ! maar ik snap hun ook. als ze het om 4 aflasten en het blijft om kwart voor 6 redelijk te zijn qua wind dan gaan mensen daar weer over klagen dat het onnodig is afgelast ! :-)

Back
Bovenaan