Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar een show met profblokken en shells. Denk maar eens kijken dit jaar!!. Of dat dit jaar zo is, is nog maar de vraag, kan verder geen info vinden. Maar het is voor mij maar 25 min rijden.
Filmpje is van fryslan nr1
Ja is dit jaar ook.
Ik ga zo al die kant op voor de opbouw. Zal even proberen wat plaatjes te schieten als ik eraan denk![]()
Ga er al een paar jaar naar toe en elke keer weer een goeie show met verschillende soorten shells tot meestal een max van 4". Morgen ben ik er ook zeker weer bij
Alleen hebben ze de locatie de laatste 2 jaar veranderd en die is minder mooi voorgaande jaren, van een mooi groot open parkeerterrein naar een weiland midden in een woonwijk.
is het nu op een andere locatie dan vroeger. of is het daar intussen volgebouwd. ben er al een paar jaar niet geweest maar was van plan vanavond te gaan kijken.
Het was altijd op dat grote parkeerplaats naast die grote hal, maar dat is de laatste jaren veranderd naar een weiland die weer voor een woonwijk ligt, het adres weet ik zo ff niet.