[Show] Zijderveld - 30 augustus 2023

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Provincie: Utrecht
Stad/dorp: Zijderveld
Datum: Woensdag 30 augustus 2023
Tijdstip: Omstreeks 23:00 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Ter ere van het 75 jarig jubileum van Oranjevereniging Zijderveld

Ik kan mij niet herinneren dat ik eerder in zo'n klein dorp zo'n dikke show heb gezien. Echt hele toffe producten zijn er geschoten. Ook op een hele slimme manier ingezet. Aangezien het uploaden bij mij een eeuwigheid duurt en Herdervriend hem er al op heeft staan....

Gisteravond ook aanwezig geweest in Zijderveld. We waren ruim op tijd en na een kort praatje met een aantal bouwers van DFP kon na het afronden van de bingo de show al om 22:30 uur beginnen.

De opening was weer geweldig en wat blijft het een genot om de druk van de bodenblitzen te voelen. Doet het ook altijd goed bij het publiek. Het is inmiddels geen geheim meer dat een groep forumleden die geregeld shows bezoeken een groot fan zijn van de shows van DFP. Vanwege hun productkennis is de productkeuze keer op keer zeer sterk. Of het nou gaat om F2, PSE of F4. Daarnaast laten zij maar al te goed zien dat je een lucht niet continu hoeft vol te rammen, maar dat een rustiger tempo met kwalitatief hoogwaardig materiaal een show alleen maar ten goede komt.

De beleving op het veld was top, het weer was op het moment van de show ook dik in orde. Uit de categorie F2 kwamen er ook weer een aantal bekende toppers voorbij, maar ook in de categorie profblokken werden er echt een aantal 48mm/50mm toppers geschoten. Thema's zaten stuk voor stuk goed in elkaar en de ondersteuning van candles brengt zo'n show wel echt naar een hoger niveau. Ook de hummer candles waren geniaal. Kan van zo'n enkel artikel al echt enorm genieten, maar ook de andere candles waren echt wonderschoon in real life. Zoals we gewend zijn weer het nodige materiaal uit Spanje, Italië en Duitsland. Tijdens onder andere de show met Koningsdag schoot DFP een prachtige shell met rode en blauwe effecten overgaand in goud. Op beeld al echt ontzettend mooi, maar ik wou deze heel graag eens live in actie zien. Gisteravond werd er 1 geschoten (te zien op 2:08 min). Helaas maar 1, maar wat een pareltje is dit.

Kortom, ontzettend genoten van een fijne show met een aantal forumleden.

Dat is zeker een toffe opening Jordi, ook daarna dat letter(cijfer)bord met die tails. Maakt zo'n hoofdstukje net wat uitdagender om naar te blijven kijken. Zoals we gewend zijn van DFP altijd een mooi showtje met goeie productkeuze. Klasse!

Back
Bovenaan