[Show] Zierikzee Havendagen - 24 augustus 2024

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zeeland
Stad/dorp: Zierikzee
Datum: Zaterdag 24 augustus 2024
Tijdstip: Omstreeks 23:45 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk + PSE + Professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Havendagen Zierikzee

Beelden 2023: Credits Vuurwerk Liefhebberij

Beelden 2022: Credits Vuurwerk Liefhebberij

Ik lees dat de vlootschouw door winddreiging is afgelast. Weet iemand of de vuurwerkshow wel gewoon doorgaat?

Het was een fantastische show! Leuk om veel van de gebruikte producten te kunnen herkennen. Volgens mij was het meerendeel afkomstig van Magnum? In ieder geval super om de wckd heroes live mee te kunnen maken, aangezien ik ze zelf nooit heb kunnen schieten. De freestyle madness, caïro crackling en kingstown hangover sprongen er ook tussenuit qua burst en effectgrootte. De enige mindere vond ik de chain reaction. Menig 25mm artikel had een betere burst. De opening en afsluiting waren echt geweldig: op zo’n korte afstand van enorme titanium salutes staan die zowel op de grond als in de lucht klappen, is echt een fantastische ervaring! Ook heel uniek t.o.v. shows waar je naar shells staat te kijken van veel grotere afstand. Al met al de moeite waard!

Deze zat weer heel erg lekker in elkaar. Zelfs als je hem alleen maar op film ziet is die de moeite. Jammer dat er die avond meer dikke shows waren, daarom deze niet live gezien. @ Edge, dank voor het delen.

• Like
Waarderingen: Edge
Ik ben hier helaas niet aanwezig geweest, want ik stond zelf elders op een schietveld. Maar ik heb wel ontzettend genoten van de beelden. Met de combinatie consu, PSE en wat F4 is DFP echt helemaal in zijn kracht. Heerlijke opening en wederom een erg fijne productkeuze, waarbij duidelijk zichtbaar is dat alles weer met zorg en passie is uitgekozen. Ik vind het red/green glittering beeld erg geslaagd met de Colorful Glittering Willow van Xplode en de candles, Erg fraai. Zo te zien ook weer de nodige toppers van Magnum/Broekhoff en zelfs nog een aantal Kometenbomben 2 van Funke. De 5x Kingstown Hangover in shape zijn wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Die zou ik ook wel graag in Vianen terugzien :d

Back
Bovenaan