[Show] Vuurwerktotaal Zoetermeer Oosterheem - 13 december 2024

Added to Calendar: 13-12-24

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Zoetermeer
Datum: Vrijdag 13 december 2024
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Vermoedelijk Pyromax
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: Show verzorgd door Vuurwerktotaal Zoetermeer

Show Oosterheem.JPG

Credits naar Pyroblom voor de beelden van 2023

Credits naar Torrr voor de beelden van 2022

Laatst bewerkt:
Elk jaar weer een leuke show en goed bezocht door freaks en dus reuze gezellig. Pak hem dus weer gewoon mee, mede ook omdat dit, als het aan onze burgermeester ligt, de laatste keer zal zijn :mad:

Was een korte maar prima show met alleen maar producten van Vuurwerkplanet als ik het goed heb. Kom maar door met de lijst met producten die geschoten zijn! 😁 Ik herkende sowieso de Scuba met z'n spinners en mooie felle kleuren en volgens mij heb ik ook Riakeo (Elegance?) voorbij zien komen! Mairo Gold in meervoud was ook waanzinnig. Maarja, de weersomstandigheden waren ook wel perfect.

Oja en meneer de burgemeester, heeft u gezien hoeveel mensen hier op af kwamen en hebben genoten van deze mooie vuurwerkshow? Dat zal wel niet... 🫣

Wat was dit een heerlijke show die laat zien dat als er aandacht aan wordt besteed, je met goede producten een een zeer goede show kunt schieten.
Zou eeuwig zonde zijn als deze jaarlijks terugkerende en goed bezochte show zou verdwijnen door de grillen en grollen van een handjevol personen.

Wat was dit een heerlijke show die laat zien dat als er aandacht aan wordt besteed, je met goede producten een een zeer goede show kunt schieten.
Zou eeuwig zonde zijn als deze jaarlijks terugkerende en goed bezochte show zou verdwijnen door de grillen en grollen van een handjevol personen.
Heb je beeldmateriaal? Stond bij een andere demo, maar ben wel benieuwd.

Ik heb me vanavond prima vermaakt. Leuke kleine show, maar je kunt er lekker dicht op staan en ze verstoppen altijd wat nieuwe producten in de show.
Ik heb me verbaasd over de White Red Rebel die opeens mokerdik was. Duidelijk verschil met voorgaande batches! Riakeo kwam ook heel best uit de verf. Misschien tegen ieders verwachting in, maar Riakeo klapte echt prima.

Die cake vanaf 2:11 was echt absurd! Die spreiding was net zo goed als die waaier die ervóór werd geschoten. Dat goud GING maar door. Hangin 'n Bangin was dit.
2:35 begint Der Hammer.
2:50 begint White Red Rebel, batch 2024.
3:08 begint Scuba. Hele fraaie batch 2024! Super heldere kleuren, prachtige draaistaart.
3:33 begint E-Pulz. Niet zo bijzonder. Komt wel veel licht vanaf, maar is wat onregelmatig.
3:54 begint Aka Yamato.
4:20 begint Riakeo Zodiac (twee stuks achter elkaar). Allememaggies! Dat ding is GOED zeg! Goud blijft super lang hangen, en die ene gekleurde ster erin is heel fel. Maar het tempo ligt moordend hoog. Voor de normale consument is dit product eigenlijk niet geschikt.
4:37 Tactical Mind.
5:24 begint Riakeo 500. Lekkere klappen, en dat dan kooiloos. Prima cake hoor!

Laatst bewerkt:
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een heel fijn showtje was. Kort maar zeker krachtig en natuurlijk perfect weer. Heel wat mooie producten voorbij zien komen die er stuk voor stuk goed uit zagen. De White Red Rebel was weer als vanouds, de Scuba is erg goed, de Der Hammer deed het ook weer als vanouds. En dan twee producten van Riakeo voorbij zien komen. De Riakeo 500, prima cake. En de Zodiac. Wat een magnifieke bak is dat! De Hangin 'n Bangin vond ik ook heel tof met de silver fish mines!

Riakeo kwam ook heel best uit de verf. Misschien tegen ieders verwachting in, maar Riakeo klapte echt prima.
Bij Kuiper zijn ook de nodige Riakeo producten geschoten. En ik moet zeggen dat de geschoten producten stuk voor stuk de moete zijn. Gezien: Toxic, Cupido, Attraction. Dus... het kan wel zonder kooitje?

Om de lijst maar even compleet te maken. Veel is al herkend.

Lederhose
Enemy
Coloured leopard
Hanging N banging
Der hammer
White red Rebel
Scuba
E-pulz
Aka Yamato
Zodiac
Tactical mind
Riakeo 500
Downforce
Quattro crackling

Geen samples en vrijwel alles 2024 batch. Wat ook wel te zien was want een aantal bekende artikelen zijn sterk verbeterd in kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan