[Show] Vuurwerkshow Zuidlaardermarkt 12 oktober 2024

Added to Calendar: 12-10-24

dvisser050

VWC lid
Provincie: Drenthe
Stad/dorp: Zuidlaren
Datum: 12-10-2024
Tijdstip: 20:00
Schietbedrijf: Caffero GmbH
Max. kaliber: 6 inch
Bijzonderheden: In verband met de zuidlaardermarkt. Goed te zien vanaf de Emmalaan/Voorkampen of vanaf de Oude Coevorderweg

Zin in...

Zou het nu een keer wat anders zijn dan voorgaande jaren

En kinderen, pubers en dronken lui gewoon je mond houden en kijken en dus genieten

Nu dat Aldenhoven is uitgesteld naar volgens jaar, moet ik maar eens de rit naar het noorden maken
Heeft iemand een tip t.a.v. goede zicht locatie en parkeren (of is dat een Randstad vraag :d)

Nu dat Aldenhoven is uitgesteld naar volgens jaar, moet ik maar eens de rit naar het noorden maken
Heeft iemand een tip t.a.v. goede zicht locatie en parkeren (of is dat een Randstad vraag :d)
Zelf parkeer ik de auto bij zwembad aqualaren. Vanaf daar loop je zo naar diverse plekken met zicht op het weiland.

Je kan ook parkeren langs de Emmalaan. Niet op het laatste moment komen want het is druk. Kan je daarna mocht je het leuk vinden direct door naar de kermis of cafes. :D

1000006587.jpg

Morgen is het alweer zover!

Bijgaand even wat in elkaar geflanst:

Parkeren kan overal, ook de show is te bekijken vanaf de auto/parkeerplekken.

Let op de (kleine) omleiding vanaf De Groeve i.v.m. afsluiting van de wegen voor de kermis.

BELANGRIJK: Het verkeer op de Voorkampen gaat gewoon door. Let hierop en houdt het veilig.

Loop na afloop door naar het centrum voor de gezellige kermis & muziek! 😀

Bekijk bijlage 1800850

Morgen is het alweer zover!

Bijgaand even wat in elkaar geflanst:

Parkeren kan overal, ook de show is te bekijken vanaf de auto/parkeerplekken.

Let op de (kleine) omleiding vanaf De Groeve i.v.m. afsluiting van de wegen voor de kermis.

BELANGRIJK: Het verkeer op de Voorkampen gaat gewoon door. Let hierop en houdt het veilig.

Loop na afloop door naar het centrum voor de gezellige kermis & muziek! 😀
Ben benieuwd morgen!

De lantarenpalen blijven aan, ze zijn weliswaar van een iets groene kleur, maar erg irritant als je naar de show kijkt Zelf ga ik de straat over en ga op het gras staan dat grenst aan de plek waar de vuurwerkshow is. Volgens mij is de opstelling van alles meer links dan wat dvisser050 aan geeft als je met je gezicht naar de show kijkt. Maar wel even mooi aangegeven. Het blauwe blok met kruis is de opstelling van Caffero en de blauwe met rode lijn is waar je het beste kunt staan (overkant van de weg)

Kom op tijd, want er zijn veel mensen op de been en als je dan met de auto bent, dan is dan echt irritant om er langs te komen.\

Zin in tot vanavond!!

Bijlagen

• 1000006587.jpg
    1000006587.jpg
    160,5 KB · Weergaven: 5
Gisteren ook geweest. Erg mooie show inderdaad waarbij opviel dat er ten opzichte van voorgaande jaren minder consumentenvuurwerk was verwerkt in de show en het aandeel shells flink was opgevoerd. Zijn wel een paar kartonnetjes ROTP's, cairo's en Warlords doorheen gegaan schat ik zo in. Weeromstandigheden prima, veel mensen op de been (het was weer koppen lopen). Complimenten aan de organisatie, het was genieten.

Bijlagen

• 20241012_201025_resized (002).jpg
    20241012_201025_resized (002).jpg
    931,9 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan