[SHOW] Vuurwerkshow bij de Drierivierenpunt 27-04-21[Afgelast]

herdervriend

VWC lid
VUURWERKSHOW
Ook dit jaar is er ter afsluiting van Koningsdag op het Drierivierenpunt weer een vuurwerkshow. Het De vuurwerk wordt in samenwerking met de buurgemeenten Papendrecht en Zwijndrecht vanaf een ponton afgestoken. De show duurt ongeveer 20 minuten en is vanaf het Groothoofd en Merwekade perfect te zien.

Tijdstip: van 22h30 tot 22h50.

Heb ondertussen contact gezocht met de organisatie of dit wel echt is, maar goed zo JA staat t er alvast. Zo niet kan/mag dit topic verwijderd worden. Na een jaar zijn we hier echt aan toe xD

Het lijkt erop dat ze de pagina's niet hebben aangepast, alleen de Home waar dit o.a. op valt te lezen:

"Het Centraal Comité ‘Oranjedag’ Dordrecht (CCOD) heeft ook dit jaar in overleg met de gemeente Dordrecht besloten Koningsdag 2021 af te gelasten vanwege het Coronavirus. Het Centraal Comité Oranjedag Dordrecht respecteert hiermee alle maatregelen om een verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en daarmee kunnen we de teleurstelling ook goed terzijde schuiven."

En:

"Je bent nu alleen maar alleen,

Om straks weer allemaal samen te kunnen zijn.

Wij blijven positief en richten nu onze pijlen op april 2022, zodat we dan allemaal weer Koningsdag in Dordrecht kunnen vieren.

Centraal Comité Oranjedag Dordrecht"

Dus lijkt er helaas niet op.

Lijkt me ook sterk dat dit doorgaat
In het beste geval word het verplaatst.

Is dit normaal gezien een grote show
Volgens mij wel redelijk toch?

Normaal inderdaad een redelijk goede show voor Nederlandse begrippen. Werd volgens mij best mooi prof. spul geschoten.

En ook ik ben wel weer toe aan een showtje... Tis alweer veel te lang geleden en het duurt steeds langer :sad:

Back
Bovenaan