[Show] Voorthuizen 26 april 2022

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Gelderland
Stad/dorp: Voorthuizen
Datum: In de nacht van dinsdag 26 op woensdag 27 april 2022
Tijdstip: 00:00 uur
Schietbedrijf: Wagenvoort Vuurwerk B.V.
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Om op het Oranjeterrein te komen dient men een kaartje te kopen.

Als afsluiting van de Koningsavond organiseert de Oranjevereniging Voorthuizen een spectaculaire vuurwerkshow, waarbij dit jaar Woninginrichting van de Kamp een bijdrage heeft gesponsord om de hoeveelheid vuurwerk te verdubbelen. Dat wil zeggen, nog meer schitterende kleuren, variaties en effecten. Een gegarandeerd onvergetelijk spektakel.

Ik heb Koningsnacht zowel Hoogland als Voorthuizen gezien. Dat was goed te combineren. Hoogland heb ik overigens niet gefilmd, maar was een best vermakelijke show met goede producten die we meestal niet herkenden.
Voorthuizen was net even een tandje beter. Weliswaar met de hand gefakkeld waardoor er soms kleine pauzes vielen, maar de schieters hadden echt hun best gedaan. Leuke producten ingezet en een fraai letterbord aan het einde. De sfeer op het oranjeterrein (kostte 2 euro om alleen het vuurwerk te zien) was opperbest. Muziek op de achtergrond, allemaal dronken, hossenden mensen. We herkende veel artikelen van Magnum/Broekhoff, en uiteraard ook de Wicked Whistle. Maar we zagen ook genoeg producten die we niet herkenden. Die knalcake aan het einde deed het echt prima!

Ik heb Koningsnacht zowel Hoogland als Voorthuizen gezien. Dat was goed te combineren. Hoogland heb ik overigens niet gefilmd, maar was een best vermakelijke show met goede producten die we meestal niet herkenden.
Voorthuizen was net even een tandje beter. Weliswaar met de hand gefakkeld waardoor er soms kleine pauzes vielen, maar de schieters hadden echt hun best gedaan. Leuke producten ingezet en een fraai letterbord aan het einde. De sfeer op het oranjeterrein (kostte 2 euro om alleen het vuurwerk te zien) was opperbest. Muziek op de achtergrond, allemaal dronken, hossenden mensen. We herkende veel artikelen van Magnum/Broekhoff, en uiteraard ook de Wicked Whistle. Maar we zagen ook genoeg producten die we niet herkenden. Die knalcake aan het einde deed het echt prima!

Was gezellig! Leuke show gezien inderdaad. bij het letterbord herkende ik de Havana Brightness 1.0" volgens mij, die had mij nog niet weten te bekoren maar tijdens deze show was dat echt een topper.

Iemand enig idee wat die salute cake in de finale was? Die knalt echt goed hard voor consumenten-vw.

Dat lijken me meerdere Dum Bum 16 / Dum Bum 64 tegelijk. En het kan ook de omlabeling van Argento zijn ( Red Thunder ).

Back
Bovenaan