Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Provincie:Zeeland Stad/dorp:Vlissingen Locatie:Vanaf een ponton in de Westerschelde tegenover de Oranjemolen Datum:Donderdag 20 juli 2023 Tijdstip:22:30 uur Schietbedrijf:DFP Max. kaliber:Professioneel t/m 4" Bijzonderheden:Kermis Vlissingen
Waar kan je het beste naartoe om dit goed te kunnen zien? Vlakbij die Oranjemolen of ergens anders? Want de website van Vlissingen zegt zelf dat het vanaf de Albionkade is.
Dit jaar inderdaad weer vanaf de Westerschelde. 22:30 uur.
Vorig jaar was een pilot op een nieuwe locatie met het kermisfestival. De bevolking van Vlissingen heeft democratisch besloten dat ze het toch weer op de oude locatie wilden en het vuurwerk daarom vanaf de Westerschelde.
Geweldige show vanavond gezien met alleen maar kwaliteitsproducten. Zaten ook unieke effecten en producten zoals een (salute)watercake op 00:48, flash salute pijlen op meerdere momenten en meerdere kalibers als ik het goed heb ( ik dacht aan Zink 901 en 903 maar het kunnen ook Spaanse trueno pijlen zijn ), op 00:55 erg mooie multi color mines waar ik persoonlijk een zeer grote fan van ben, Ghost shells op 01:24, shells met een blauwe ring om het effect wat helaas niet zo te zien was doordat het niet volledig donker was op 03:40 en 03:48 en zo nog veel meer. Het is dat ik wist dat het tot 4" was want sommige shells vielen qua spreiding en brandingsduur uit als goede 5" en 6". Alles ook met een zeer harde burst waardoor de grote afstand die je in Nederland hebt niet zo boeide. Ik herkende ook wat Pyroprodukt en Blackboxx 2" cakes en ook Pyroprodukt shells die prima mee kunnen tussen alle Italiaanse en Spaanse shells die werden geschoten. De finale had ook weer de snoeiharde ABA 50mm salutes en ik gok 75mm flash salutes. Al met al echt een topshow waarbij DFP erg uitblinkt bij andere schietbedrijven door creativiteit en goede producten. Erg bedankt voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!
Was inderdaad echt een prachtige show! Niet normaal harde salutes, mooie mines die heel synchroon schoten en talloze effecten die ik nog nooit eerder live had gezien. Locatie was goed en het weer was ook top!