[SHOW] Visserijdagen Harlingen 29 augustus

Guusje

VWC lid
Provincie: Friesland
Stad/dorp: Harlingen
Datum: 29 augustus
Tijdstip: 21.30
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: onbekend
Bijzonderheden:
๐—š๐—ฟ๐—ผ๐—ผ๐˜๐˜€ ๐˜ƒ๐˜‚๐˜‚๐—ฟ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐—ฎ๐—ณ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ญ๐˜‚๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฝ๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ ๐ŸŽ†๐ŸŽ‡

De zaterdag van de Visserijdagen wordt spectaculair afgesloten met groots vuurwerk vanaf de Zuiderpier. Een prachtig schouwspel boven het water dat je zeker niet wilt missen!

Goed te zien vanaf de Willemshaven
Het vuurwerk is vanaf verschillende plekken in de stad goed te bewonderen. Zoek een mooie plek aan de Willemshaven of op de Keermuur en geniet van de kleurrijke vuurwerkshow boven de haven.

Het vuurwerk vindt plaats op zaterdag 29 augustus en start vanaf 21.30 uur. Kom op tijd, zoek een goed plekje en sluit de laatste avond van de Visserijdagen samen met ons feestelijk af!

Dit spectaculaire vuurwerk wordt mede mogelijk gemaakt door: Astra Faam B.V., HSBA, CL Int-Bergingsbedrijf, E.P. Mensonides, Groothandel FOOX, Harlinger Courant, KTF, Lenger Seafoods, Ondernemend Harlingen, BijRinus, Koninklijke Oosterhof Holman Beton en Waterbouw, Rabo ClubSupport, Recreatie de Zeehoeve, Trioworld Harlingen HB, Van Stee Offshore, Visser ATR B.V. en gemeente Harlingen.

Show 2025:

Show 2024:

Show 2023:

Show 2022:

Helaas kan ik er niet bij zijn vanavond. Veel plezier voor degenen die gaan. Hopelijk is het droog tijdens het vuurwerk, op de buienradar lijkt het net goed te vallen.

Leuke show! Niet op hetzelfde niveau van eerdere shows van Dream die ik heb meegemaakt, maar alsnog erg indrukwekkend. Ondanks de enorme hoosbui op de heenweg was het wonder boven wonder tijdens de show erg goed te doen. Helaas door angst voor waterschade zonder externe mic gefilmd... als iemand toevallig weet of de zoom am7 spatwaterdicht is, hoor ik het graag haha.

Er zaten flinke beukers in de show verstopt! Naast een paar salutesalvo's ook enkele shells die ik in Knokke gezien meende te hebben. Doordat de afstand tot de schietlocatie hier voor mijn gevoel kleiner is en doordat de wind schuin onze kant op stond, kwamen de dreunen extra lekker aan. Wat persoonlijke favorieten van mij zie je op 3:45 (enorm dikke burst uit de ringshells), 9:48 (die cakeboxen knalde sommige shells er gemakkelijk uit! En die shell met blauw naar chrys was magisch mooi) en natuurlijk de finale. Dank aan de organisatie voor het laten doorgaan ondanks het weer!

Back
Bovenaan