[Show] Vianen Paardenmarkt en Kermis 15 oktober 2022

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Utrecht
Stad/dorp: Vianen
Datum: Zaterdag 15 oktober 2022
Tijdstip: 21:30 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: Vermoedelijk consu + PSE
Bijzonderheden: Paardenmarkt en Kermis

Groot vuurwerk aan de Lekdijk tussen de waterzuiveringsinstallatie en de groene ophaalbrug.

Dit was vorig jaar een geweldige show van DFP waarbij best wat liefhebbers aanwezig waren. Zoals we dat van DFP gewend zijn werd er enkel top kwaliteit artikelen gebruikt.

Zoals ik het nu begrijp gaan hier nieuwe boxen en cakes geschoten worden, onder andere de Red Lantern dozen van Wolff! Even in de gaten houden dus!

Uiteraard aanwezig, was een zeer leuke show geschoten door DFP. Een show die ondanks F2 + T2 de moeite waard was ( en is neem ik aan ) om er een stuk voor te rijden. Je merkt altijd dat ze erg veel tijd stoppen in de product keuze / aanschaf en in het elkaar zetten van de show ( dus niet wat random cakes af fakkelen ). Heb ook erg genoten pas in Zierikzee, wat vergelijkbaar was met de show in Vianen vorig jaar. Ben erg benieuwd weer naar wat we te zien krijgen!

Uiteraard aanwezig, was een zeer leuke show geschoten door DFP. Een show die ondanks F2 + T2 de moeite waard was ( en is neem ik aan ) om er een stuk voor te rijden. Je merkt altijd dat ze erg veel tijd stoppen in de product keuze / aanschaf en in het elkaar zetten van de show ( dus niet wat random cakes af fakkelen ). Heb ook erg genoten pas in Zierikzee, wat vergelijkbaar was met de show in Vianen vorig jaar. Ben erg benieuwd weer naar wat we te zien krijgen!

Er wordt ook F4 geschoten.
En leuke/mooie artikelen.

Ze gaan ook nog niet eerder getoonde nieuwe Wolf Compounds schieten :-)

Ik ben er wss ook bij. Niet bekend hier, is er een exact adres of een straat bekend en is er goede parkeergelegenheid dat jullie weten?

Ik ben er wss ook bij. Niet bekend hier, is er een exact adres of een straat bekend en is er goede parkeergelegenheid dat jullie weten?

Brugdijk aanhouden. Ze zijn een groot appartementencomplex aan het bouwen. Daarvoor ga je op de dijk staan en loop je een stukje richting de Lek. Parkeren kan evt op de zomerdijk (er is daar op 2 minuten vandaan een parkeerplaats, onder aan de dijk)

Brugdijk aanhouden. Ze zijn een groot appartementencomplex aan het bouwen. Daarvoor ga je op de dijk staan en loop je een stukje richting de Lek. Parkeren kan evt op de zomerdijk (er is daar op 2 minuten vandaan een parkeerplaats, onder aan de dijk)

2130 de schiettijd nog steeds?

Hierbij mijn video.

DFP heeft zichzelf op deze locatie weer overtroffen!!

Gemaakt met de Samsung Galaxy S21 FE met Rode VideoMic Go II

Vergeet niet in 4K te kijken zodra verwerking klaar is.

Ik vond eigenlijk alles wat ze gebruikte mooi dus ik zou denk ik niet teleurgesteld zijn als ik iets van deze show zelf zou hebben. volgens mij zat cairo crackling / ultimate chry er ook tussen en nu ben ik er nog zekerder van dat ik hem wil hebben

Ik vond eigenlijk alles wat ze gebruikte mooi dus ik zou denk ik niet teleurgesteld zijn als ik iets van deze show zelf zou hebben. volgens mij zat cairo crackling / ultimate chry er ook tussen en nu ben ik er nog zekerder van dat ik hem wil hebben

Klopt die Caïro / Ultimate Chry herkende ik met een z-shape eronder op 11:36 in mijn filmpje, welke tailcake dat is heb ik even niet scherp.

Met de verwachtingen van vorig jaar in m'n hoofd en de show pas geleden van Zierikzee had ik nu ook weer goede verwachtingen. En dat hebben ze zeker waargemaakt! Leuke producten gezien die ik niet eerder heb gezien en ook producten die DFP vaker schiet maar waar ik geen genoeg van kan krijgen ( Kingstown Hangover en Cairo Crackling bijvoorbeeld ). Leuk om nieuwe Wolff producten te zien. Sommige een beetje te dik maar andere waren wel realistisch zoals de Red Night Fire. Zonder de salutes is het maar een matig bakje, ben heel bang dat de Blue Night Fire hetzelfde lot heeft voor dit jaar. Maar wel top dat DFP een primeurtje heeft gehad met meerdere producten :D Lekker gevuld en toch langdurig showtje met dit keer een dubbele finale. Ik heb vaker gezegd dat het enige wat ik mis bij de DFP shows is een echte finale en nu krijgen we een dubbele. Met de dikke Aba 38mm singleshot salutes, groundsalutes en Europla salute waaier. De Cairo Crackling kon zich in de finale prima stand houden dus dat zegt ook wel genoeg. Bedankt voor de dikke show DFP en iedereen die heeft helpen opbouwen!

Back
Bovenaan