Mosterd na de maaltijd antwoord, maar even na 21:00 uur.S
Wat is altijd te laat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mosterd na de maaltijd antwoord, maar even na 21:00 uur.S
Wat is altijd te laat?
0:56 moet de 300sh Ultimate Mixed Display met 3 tegelijk zijn geweest. Gisteravond is deze mij ook goed bevallen tijdens de demo en ook vanavond kwam deze erg goed tot zijn recht. Heerlijk tempo, goede burst voor het kleine kaliber en prima effecten. De afwisseling is ook dik in orde. Die hele serie van die klein kaliber rammers is top: Santiago Masters 100sh, 100sh Turbo Display Box, 200sh Helsinki Scyscrapers en de 400sh TDB.Zoals elk jaar een top show maar vanavond vond ik 'm echt nog een stap beter! Hij begon al leuk met aankondiging salutes en een dikke opening. Er werd voor m'n gevoel nog meer gebruik gemaakt van singleshots dan andere jaren. En de combinaties daarvan met cakes was ook goed gedaan. Ik herkende volgens mij want Argento cakes, Funke singleshots, Funke cakes en ander goede kwaliteit producten. Ik ben erg benieuwd wat die rambakken waren op 00:56 die per 3 geschoten werden, ik dacht aan Magnum maar als het geen Magnum was dan hebben ze een goede concurrent erbij. En een leuk primeurtje als ik het goed heb, de Grandizer van Wolff op 06:02 .
De finale was echt super, kreeg zelfs kippenvel met de dikke bodenblitzen die ritmisch geschoten worden en met Cairo Cracklings en fluit mines op de achtergrond, zeer goed gedaan. Gaf echt een Spaanse show gevoel en zeker met de dikke afsluiter. DFP heeft de show weer naar een hoger niveau getild, dit blijft zoals afgelopen jaren gewoon op de lijst staan van shows die ik moet bezoeken
Lijkt de springwind in tweevoud wel op 5:05Zoals elk jaar een top show maar vanavond vond ik 'm echt nog een stap beter! Hij begon al leuk met aankondiging salutes en een dikke opening. Er werd voor m'n gevoel nog meer gebruik gemaakt van singleshots dan andere jaren. En de combinaties daarvan met cakes was ook goed gedaan. Ik herkende volgens mij want Argento cakes, Funke singleshots, Funke cakes en ander goede kwaliteit producten. Ik ben erg benieuwd wat die rambakken waren op 00:56 die per 3 geschoten werden, ik dacht aan Magnum maar als het geen Magnum was dan hebben ze een goede concurrent erbij. En een leuk primeurtje als ik het goed heb, de Grandizer van Wolff op 06:02 .
De finale was echt super, kreeg zelfs kippenvel met de dikke bodenblitzen die ritmisch geschoten worden en met Cairo Cracklings en fluit mines op de achtergrond, zeer goed gedaan. Gaf echt een Spaanse show gevoel en zeker met de dikke afsluiter. DFP heeft de show weer naar een hoger niveau getild, dit blijft zoals afgelopen jaren gewoon op de lijst staan van shows die ik moet bezoeken