[Show] Vianen Paardenmarkt en Kermis - 12 oktober 2024

Added to Calendar: 12-10-24

pyrofan#1

VWC Moderator
Provincie: Utrecht
Stad/dorp: Vianen
Datum: Zaterdag 12 oktober 2024
Tijdstip: 21:30 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: Vermoedelijk consu + PSE
Bijzonderheden: Paardenmarkt en Kermis

Dit was vorig jaar een geweldige show van DFP waarbij best wat liefhebbers aanwezig waren. Zoals we dat van DFP gewend zijn werd er enkel top kwaliteit artikelen gebruikt.

Beelden 2023: Credits MasterBSC

Altijd gezellig hier, sinds een jaar of wat ook een soort van "Pyromeeting" want er komen aardig wat liefhebbers (met social media kanalen) op af dus aardig wat statiefjes op een rij.. Voor mij een thuiswedstrijd want woon er heul dichtbij... 😁

Hier mijn filmpje van vorig jaar:

Hou er rekening mee dat de situatie tegenwoordig iets veranderd is vanaf dit jaar m.b.t. de parkeerplaatsen e.d. Er staan inmiddels ook allemaal nieuwe appartementen langs het water en de wegen zijn wat aangepast dus dat is veranderd.

Als import Vianees kan ik je aanraden om inderdaad zoals DarkSoul al aangeeft in de buurt van Vijfheerenlanden te parkeren. Dat zijn wat flats vlak bij de Aldi en De Lavayette flats in die wijk waarbij je via de Brugstraat zo richting de Brugdijk/Lekdijk loopt binnen een paar minuten. P1 is afgesloten want daar staat nu een kermis, P3 is altijd heel druk en alles staat meestal vast en in het centrum parkeren moet je maar net een plekje weten te vinden want het is er niet heel groot.

Om de show goed te kunnen zien kan je het beste richting de Zomerdijk toe lopen in de bocht naar beneden naar de steiger, maar dat kan je ook niet missen want er staan altijd heel wat statiefjes op een rij van de freaks... 😋

https://maps.app.goo.gl/RJQ4tckBYhzZe2qw7 (dit was de situatie voorheen, nu is het allemaal af daar)

Voor wie er zaterdag ook is, tot dan! 😁

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan