[Show] Stompwijk Paardendagen "geluidsarm" - 21 juli 2025

frelst68

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Stompwijk
Locatie: Evenemententerrein gelegen naast de Doctor van Noortstraat
Datum: Maandag 21 juli 2025
Tijdstip: 23:00 uur
Schietbedrijf: Caffero
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en PSE (vermoedelijk), "geluidsarm"
Bijzonderheden: Paardendagen Stompwijk. De show (geluidsarm vuurwerk) wordt gepresenteerd op de grasbaan. Het beste zicht heeft u vanaf de tribune.

De aankondiging geluidsarm heeft bij mij niet eerder aanleiding gegeven om te gaan. Maar gelet op een aantal positieve reacties vanuit liefhebbers die ik regelmatig tegen kom, het feit dat het een showtje maar 30 km verderop was, het ook nog droog was op het moment van de show, gisteren toch maar gaan kijken. Moet zegen, positief verrast en zo geluidsarm was het nu ook weer niet. Zaten behoorlijk wat fluiters in de show verwerkt. Daarnaast heeft Caffero gewoon goede producten in hun assortiment zitten om er nog wat van te maken. Ja, je ziet best wel de nodige (erg gelijkende) effecten reperteren. Maar alles overwegende gewoon vermakelijk voor een maandagavond. Is weer eens wat anders dan op de bank hangen :)

Hierbij mijn uit de hand geschoten beelden (kan nog even duren voordat ze worden vrijgegeven)

Ik ben gisteravond ook even langsgegaan. Was zeker een vermakelijk showtje! :) Gezellig om weer even bij te praten, Frank.
Caffero weet uit dit soort showtjes waar de mogelijkheden op papier beperkt zijn, toch het maximale te halen. Je kunt er lekker dicht op staan, en met speakers op standje gehoorschade, fijne screamers en wat lekkere crackling fonteinen, heb ik de cakes zonder burst weinig gemist. Mooi op het ritme van de muziek geschoten ook.

Back
Bovenaan