[SHOW] Nijmegen Waal in vlammen 16 juli 2017

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Nijmegen
Datum: 16 juli 2017
Tijdstip: 22:30 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Professioneel
Bijzonderheden: Nijmeegse Vierdaagse

Hierbij de beelden van Waal in vlammen 2016, met dank aan DsNLFireworks!

Laatst bewerkt:
Stad/dorp: Nijmegen
Datum: 16 juli 2017
Tijdstip: 22:30 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Professioneel
Bijzonderheden: Ter afsluiting van de Nijmeegse Vierdaagse

De 4daagse begint dinsdag de 18de :wink:

" Traditiegetrouw zet het vuurwerk rond 22.30 uur de Waal in vlammen.
Dit jaar gebeurt dat op zondagavond 16 juli.

Een spectaculaire show die gezamenlijk met de 4Daagse en gemeente Nijmegen wordt aangeboden aan de stad,
haar bezoekers en de wandelaars. En het vuurwerk is vanzelfsprekend milieuvriendelijk."
https://www.vierdaagsefeesten.nl/programma/waal-in-vlammen/

Veel plezier voor de gene die gaan. Ben benieuwd wat ze er dit jaar weer van maken.

Ik moet het helaas missen, maar vorig jaar was ik er en het is echt een gezellige bedoeling daar rond de show! Het is volgens mij ook wel één van de mooiste shows van Nederland, ook zeer mooi met de singleshots.

Veel plezier voor de gene die gaan!

Hehe, eindelijk een nl show met een goeie portie salute shells en een opbouw slot en hoeveelheid en kwaliteit die ri een mooie spaanse show ging.

Gisteravond live gestreamd op m'n youtube kanaal, was me eerste poging en ging prima.

Hier de video (gestreamd vanaf me iPhone 7):

Op wat kleine schoonheidsfoutje na ziet de show er erg gaaf uit.
Heerlijk om al die steppers te zien.

Ik vind het maar een rommelige show. Met dit materiaal is er veel meer mogelijk als je het mij vraagt.
Hoorde op de Social-Media dat de opbouw 4 dagen heeft geduurd, zie dit niet echt terug in het Eindresultaat...

Bedankt voor jullie films mannen.

Ja, het kan beter maar ik had nooit meer verwacht dat dream ooit op dit niveau zou komen. En het is niet slecht, het is best redelijk een 7 geef ik. Salutes was ik wel heel tevreden over maar ze kunnen beter ingezet worden op zn spaans zegmaar.

Waar ze in nederland nu altijd een week voor nodig hebben? Snap het ook niet!

Vergeet niet dat in Nederland alles op locatie moet worden opgebouwd. Dus je zult een aantal dagen aan één stuk moeten werken. En met name de single shots vergen erg veel tijd. In andere landen wordt dit gewoon bij het bedrijf zelf gedaan en zetten ze de singleshots met ontsteker en eventueel een schietkist op transport. Ik heb dit wel eens gezien bij een 360graden rad, die worden kant-klaar in een houten kist naar de locatie gebracht.

Back
Bovenaan