[Show] Hoorn Kermis - 16 augustus 2024

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Provincie: Noord-Holland
Stad/dorp: Hoorn
Datum: Vrijdag 16 augustus 2024
Tijdstip: 22:00 uur
Schietbedrijf: In 2023 was Heron de schieter
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Kermis. De duur van het vuurwerk is ca. 20 minuten.

Show 2023

Provincie: Noord-Holland
Stad/dorp: Hoorn
Datum: Vrijdag 16 augustus 2024
Tijdstip: 22:00 uur
Schietbedrijf: In 2023 was Heron de schieter
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Kermis. De duur van het vuurwerk is ca. 20 minuten.​​

Show 2023

Twijfel nog. In eerste aanleg zou ik naar Duisburg gaan en vandaaruit naar Nürburg (DTM) en vervolgens Knokke.
Maar gelet op de weersverwachting voor zaterdag, overweeg ik nu naar deze (Hoorn) te gaan. Zal een last minute beslissing worden.

Mooie trip! Kijk het morgen nog ff aan, zie ook wat buien morgenavond in het ooste. Ri duisburg maar valt zo te zien wel mee
Knokke is toch vrijdag en zondag?

Het was hartstikke gaaf!! Ben vanuit Leeuwarden die kant op gaan. De shells waren insane!

Heb de beste stuken in een playlist voor jullie ge-upload:

[video]https://youtube.com/playlist?list=PLtvc7RQgCckthvt6J_WSyp0dNGSP63S96&s i=jqpqXndhwebsPtO9[/video]

Vooral video 4 is ziek haha!

Door een combinatie van weersverwachting, de aankondiging van 6" en 160km enkele reis minder reizen, voor Hoorn gekozen. Stond op het "strandje" en heb daarom de bijbehorende muziek niet gehoord. Hierdoor zitten er stukken bij die vrij random overkomen. Volgende keer toch opzoek naar de muziek.
Een aantal prachtige shells gezien. De ghost shells werden goed ontvangen door mensen om mij heen. En de lucht werd meerdere malen goed vol geschoten. En dat was alles bij elkaar meer dan de moeite om te gaan. Hieronder mijn beelden.

Ik vond het wel een leuke show maar niet zo fantastisch als ik hierboven lees.
Miste de salutes, chaos en vond veel momenten waarop de lucht niet gevuld was.
Wellicht verpest door Valencia, of gewoon een andere smaak..

Back
Bovenaan