Ik had het geluk dat ik mocht meehelpen met de opbouw van deze show. Bij aankomst geholpen om de boel uit te laden, en vervolgens de cakes aan elkaar binden in sets van 2 a 3 cakes. Toch nog verrassend hoeveel er nog van 1 pallet af komt als je alles zo uitgestald ziet
Er zaten bekende producten tussen en van alles wat, Wolff, broekhof/magnum, lesli. Allemaal consumenten spul. En nog wat sets romeinse kaarsen, idee was om die in waaier vorm te zetten zoals je kan zien in de foto, maar vanwege beperkte ruimte hebben ze die in sets rechtstandig in de grond verankerd.
De berg (bruine) cakes in het midden waren geloof ik 3 sets (x6 cakes) van The Greatest, een wolff cakebox volgens mij al een oudje gezien het label, deze werd tussendoor per 2 cakes neergezet.
De Avalanche Thunder was volgens mij samen met de King crackling geschoten, en dat was te zien, wat een heerlijke crackling chaos gaf dat zeg! Heerlijk.
Halverwege ook nog een aantal cakes met witte tails, even zoeken welke dat waren, ook zeer sierlijk.
Moet de video nog even goed bekijken om de producten eruit te halen maar het was echt een lekkere show met tempo, knalde heerlijk zo tussen de gebouwen.
Ik kon tijdens het afsteken plaats nemen bij de audio mensen achter, vanaf daar stond ik er lekker dicht op
En wat momenten van de show in een short.