[Show] Emmerich im Lichterglanz 2025 - 26-07-2025

Land: Duitsland
Stad/dorp: Emmerich
Datum: Zaterdag 26 juli 2025
Tijdstip: 23:00 uur
Schietbedrijf: Heron Fireworks
Max. kaliber: 10 inch
Bijzonderheden: Emmerich im Lichterglanz 2025

Laatst bewerkt:
Weer eens samen met mijn broer geweest. Eerst even een schnitzel nuttigen, dan even de boulevard struinen naar het park om daar naar de optredens te gluren. Heb het idee dat de evenementen in Duitsland dit jaar drukker zijn dan voorgaande jaren. Want een bezoekje aan het park zat er niet in. Maximaal aantal bezoekers was bereikt. Dus maar een plekje opgezocht voor de show en naast VuurwerkExpress beland.
De afstand van het vuurwerk tot aan het publiek is bij deze show best groot. Neemt iets van de beleving weg, maar er werden wel grotere kalibers geschoten dan de meeste NL-shows. Ook redelijk thematisch geschoten en heb een aantal mooie ghost shells gezien. Dus heb een prima avond gehad. Hierbij mijn uit de hand geschoten beelden.

Samen met Jawe naar deze show wezen gluren, prima show gezien.
Of het een slechtere of een betere show is geweest, dat weet ik niet.
Maar het is erg leuk om grotere kalibers op de foto zetten met de nieuwe camera.
Wij hebben aan de andere kant gekeken, onder begeleiding van politie en brandweer parkeren, vuurwerk kijken en weer weg.

De foto's.
Groot gedeelte uitgesneden i.v.m. de afstand, maar als je inzoomt komen de grote kalibers niet op de foto. Dus dan maar knippen.

DSC_0546.jpgDSC_0563.jpgDSC_0566.jpgDSC_0571.jpgDSC_0574.jpgDSC_0580.jpgDSC_0583.jpg

Al jaren een vaste traditie om hierheen te gaan, blijft een vermakelijk showtje met een leuke sfeer zo vanaf de kade. Dit jaar beduidend korter maar daarvoor in de plaats wel meer dikke shells gezien! Die ghost shells waren echt om je vingers bij af te likken.

Back
Bovenaan