[Show ] Eiland van Maurik - 13 juli 2024 + 27 juli 2024 + 10 augustus 2024

Toch weer langsgeweest :p kwam net aan gingen er wat crossettes de lucht in maar dat hoorde gelukkig nog bij de watervliegshow? Dus rustig een goede spot kunnen vinden.

Heb beetje zitten spelen met de camera instellingen omdat vorige keer veel tegenlicht had van de schemering, maar deze keer was dat stuk minder.​​​​​​

Show zat deze keer wat beter in elkaar vond ik, vooral die kleurrijke tails doen het altijd goed in het publiek duidelijk te horen "ooohh" :D. De "pre finale" zeer mooi effecten met dat hangende goud. De finale zelf niet veel anders dat vorige show, maar was de moeite zeker waard! Op naar de 3e :angel:

Laatst bewerkt:
Hoelaat begon de show 2 weken geleden? Ze doen nogal cryptisch bij de afgelopen 2 keren met 'wanneer de schemering begint'. 4 weken geleden begon de show pas 22.50 , 2 weken geleden zeiden ze er wel bij dat het om 22.00 begon maar lijk me best afwijkend terwijl het elk jaar alle 3 de keren op dezelfde tijd werd geschoten

Hoelaat begon de show 2 weken geleden? Ze doen nogal cryptisch bij de afgelopen 2 keren met 'wanneer de schemering begint'. 4 weken geleden begon de show pas 22.50 , 2 weken geleden zeiden ze er wel bij dat het om 22.00 begon maar lijk me best afwijkend terwijl het elk jaar alle 3 de keren op dezelfde tijd werd geschoten

Klopt ja, maar wordt natuurlijk steeds eerder donker, 2 weken geleden begon het vuurwerk iets voor 22:30. Maar ik denk dat de andere activiteit rond 22:00 begint ja, dat was vorige keer een jetpack show op het water

Duidelijk, dus het begint daadwerkelijk dit jaar eerder, 'wanneer de schemering begint'. Dus geen vaste tijden zoals voorgaande jaren. Wel mooi om te weten voor ik daar aan zou komen en de show al voorbij zou zijn

En numero 3!

Was drukker dan bij de vorige keren. Was er iets na 10e, maar de jetpack show moest nog beginnen, uiteindelijk begon het vuurwerk ook weer rond 22:30. Veel van het zelfde maar weer erg mooi geschoten bepaalde effect breed over het schitterende water.

Was behoorlijk druk, dus ben ik op het dijkje gaan staan.
Leuke show weer! Hopelijk volgend jaar ook weer te zien :D
Hierbij de foto's en video:

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 3.jpg 3.jpg 3.jpg 1.jpg 9.jpg 9.jpg 11.jpg 11.jpg

Bijlagen

• dataurl429919.gif
    dataurl429919.gif
    43 bytes · Weergaven: 0
Gelukkig dat ik van te voren vroeg hoelaat het 2 weken geleden was want het begon nu een half uur eerder dan 4 weken geleden. En het was ook enorm druk vergeleken met andere jaren, dan zie je helemaal wat een goed seizoen doet ( 4 weken geleden was het nog slecht weer ) en ook een compliment naar DFP want ik heb het idee aan de auto's en fietsers te zien dat grotendeels van de mensen van buitenaf speciaal voor deze show komen.

Weer een goede show gezien zoals andere edities, waarvan de basis hetzelfde is maar toch net weer wat andere producten werden gebruikt. Veel toppers herkende ik maar ik ben erg benieuwd naar wat er om 05:32 werd geschoten want die was echt bizar goed! Ook hele leuke speciale singleshots gezien op 04:30 met een soort go getters die heel hoog recht vlogen terwijl ze normaal vaak afbuigen. Zeer bijzonder! De salvo's van palmen waren ook super waarvan ik graag wil weten welke dit zijn op 02:21. Ik vond deze show net een niveau beter dan 4 weken, dat hebben jullie weer goed gedaan DFP.

Veel toppers herkende ik maar ik ben erg benieuwd naar wat er om 05:32 werd geschoten want die was echt bizar goed! Ook hele leuke speciale singleshots gezien op 04:30 met een soort go getters die heel hoog recht vlogen terwijl ze normaal vaak afbuigen. Zeer bijzonder! De salvo's van palmen waren ook super waarvan ik graag wil weten welke dit zijn op 02:21. Ik vond deze show net een niveau beter dan 4 weken, dat hebben jullie weer goed gedaan DFP.

2:21 dat was de Voltan uit het WCKD Heroes assortiment van Magnum. Ontzettend goede keuze van DFP want die hele set is goed en komen geregeld voor in de shows.

4:30 dat zijn hoogstwaarschijnlijk de motors mines with green tip en motors mines with red tip van Ricasa. Worden in Spanje veel gebruikt en ook tijdens de grotere Trophy shows kwamen die in actie.

5:32 1.2" 100sh Freestyle Madness. Dit moet echt een pareltje zijn. In januari 2023 de straatfilmpjes gezien en vorig jaar ook besteld, maar om onduidelijke reden helaas niet geleverd gekregen. Enorm balen als je jouw reactie op dit product hoort en ziet op film hoe goed het overkomt.

Laatst bewerkt:
Ik was gisteren ook in Maurik. Voor mij de eerste keer ooit bij deze shows, dus dat werd wel eens een keertje tijd! Was zeker de moeite waard. Heel fraaie producten gezien die perfect op elkaar af waren gestemd. DFP had weer wat pareltjes uit de kast getrokken. MasterBsc en ik hadden dezelfde artikelen opgemerkt. Dank aan Jordi, om die zo goed te herkennen. Freestyle Madness blies mij volledig overhoop. Die Ricasa single shots voegen ook enorm veel toe; een stuk of 20 daarvan kan je show nét even wat meer allure geven.
Het was fijn om eens een keertje ZITTEND in het gras een show te bekijken. Gebeurt niet vaak. De geur van churros kwam ons al tegemoet toen we het terrein op liepen. Na afloop van de show wilde ik een zak halen, maar toen was de kraam al gesloten omdat ze uitverkocht waren :( Gemiste kans. Toen maar een biertje genomen in de fijne ambiance bij de beach club.

Back
Bovenaan