[Show ] Eiland van Maurik - 13 juli 2024 + 27 juli 2024 + 10 augustus 2024

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Gelderland
Stad/dorp: Maurik
Datum: Zaterdag 13 juli 2024 + zaterdag 27 juli 2024 + zaterdag 10 augustus 2024
Tijdstip: Vermoedelijk 22:30 uur
Schietbedrijf: DFP
Max. kaliber: Consu en PSE
Bijzonderheden: spectaculaire vuurwerkshows met vuuract! Georganiseerd door Vakantiepark Eiland van Maurik

Beelden 2022:

[Show ] Eiland van Maurik - 27 juli 2024

Datum: Zaterdag 27 juli 2024
Bijzonderheden: spectaculaire vuurwerkshows met vuuract! Georganiseerd door Vakantiepark Eiland van Maurik

Beelden 2022:

​​

[Show ] Eiland van Maurik - 10 augustus 2024

Datum: Zaterdag 10 augustus 2024

Beelden 2022:

​​

Is de show ook toegankelijk voor mensen buiten de park?

Ja dit was de voorgaande jaren altijd mogelijk en dit was dan ook zeer gebruikelijk. Meestal was dit een weerzien van een groep forumleden dat structureel shows in NL bezoekt. Altijd erg gezellig en deze shows geschoten door DFP stellen nooit teleur.

Vrijwel keer op keer een toffe combinatie van o.a. Broekhoff/Magnum en Wolff. Aangevuld met PSE en geregeld wat artikelen van de Duitse markt.

Ik lees 3 shows. Zit er een soort van opbouw in kwa grote van de shows? Of maken ze daar geen verschil in?

Kom een paar jaar bij deze showtjes. Voor het formaat altijd leuke en creatieve showtjes. Ga er zeker een of twee meepakken.

Traditie getrouw weer naar deze show geweest, dat hoort er jaarlijks minimaal 1 keer bij ondanks het nog best een rit is voor de grootte van de show. Het viel me gelijk op dat het erg rustig was toen we aankwamen rond een uur of 22.00, dan merk je wel wat een slechte zomer kan betekenen voor een vakantiepark. Alle andere jaren was het een stuk drukker. Ook zelfs tot de show begon was het een heel stuk rustiger maar ik vond het zelf nu veel fijner eigenlijk, er hing een goede sfeer en heb ook nog even de plaatselijke horeca gesteund. De churros waren inderdaad goed Bob! Dit jaar geen voor-act in het water maar 2 leuke dames met een soort vlammenwerpers.

De show zelf was weer goed, een beetje hetzelfde recept met soms dezelfde producten als eerdere edities en soms weer wat nieuwe producten. Ik hoopte op de Cairo en de Kingstown Hangover en beiden werden geschoten, dat blijven echt ramblokjes. Dit jaar wat minder 'luide' T2 singleshots en geen 'losse' salutes, maar dat vond ik niet zo heel storend omdat de 2 Wolff salute cakes al goed zijn samen met de Cairo en Kingstown Hangover. Ik herkende nog wat producten maar eventuele product info kan Bob delen als hij wilt. Thanks ieder geval DFP, ik heb weer een leuke avond gehad.

Show van gisteren was zeker prima, maar vond hem beetje rommelig eigenlijk, video gevonden van de 2e show van vorig jaar, maar die ziet er echt weer heel anders uit, veel goud en rood en lijkt stuk beter op elkaar afgestemd, ben benieuwd dan de aankomende shows!

Back
Bovenaan