[Show] Diepenveen Dorpsfeest - 14 september 2025

frelst68

VWC lid
Provincie: Overijssel
Stad/dorp: Diepenveen
Datum: Zondag 14 september 2025
Tijdstip: Ca. 21:30 uur
Schietbedrijf: Tuinmani Vuurwerkshows
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en PSE
Bijzonderheden: Jubileum uitvoering, Pyromusical

Had de mannen van Tuinmani kort gesproken bij de winkeliersdemo van Rubro/Mania. In dat gesprek hebben zij een klein tipje van de sluier opgelicht met welke producten zij daar zouden gaan werken. Dus mij stellig voorgenomen nu echt eens een showtje van hun te gaan bezoeken. Alleen.... het weer was niet heel erg lekker afgelopen weekend, lag eigenlijk uitgeteld op de bank doordat ik zaterdag letterlijk in weer en wind een show heb helpen bouwen, maar toen sloeg om 19.15 toch de FOMO toe. Vanuit mij best een pokken eind rijden (140km enkele reis). Gelet op de buienradar bekroop mij onderweg het gevoel dat de show wel eens eerder geschoten kon worden, dus toch maar het gaspedaal iets dieper ingetrapt dan dat ik normaal doe. Gelukkig een parkeerplek pal voor het feestterrein, zodat ik lopend de opening kon meekrijgen. Dus @bart, blij dat jullie het tot 21.10 hebben gerekt, want anders was ik voor de kat ze k.t gekomen.

Wat heb ik gezien: Goede producten uit onder andere de Showtime line, PyroArtists. Prachtige singleshot sequentials en het geheel werd op muziek geschoten. Voor een vuurwerkje bij een dorpsfeestje behoorlijk indrukwekkend. Kunnen ze bij mij in het dorp nog een puntje aan zuigen, al kan je daar gelet op de locatie niet veel meer dan alles i-shape.

Hierbij mijn, deels wandelende, beelden van deze vermakelijke show.

Fijn dat de FOMO goed uitgepakt heeft. Het weer leek beetje een spelbreker te worden maar viel al met al gelukkig nog wel mee. Goed om te horen dat je er van genoten hebt.

Back
Bovenaan