[Show] Cirque des Dunes Noordwijk aan Zee - 3 augustus 2024

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Noordwijk aan Zee
Datum: Zaterdag 3 augustus 2024
Tijdstip: 22:45 uur
Schietbedrijf: Caffero
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en PSE
Bijzonderheden: Cirque des Dunes

Beelden 2023 (Credits Plintje)

Beelden 2022 (Credits Plintje)

Gelezen op deze website:

"LASERSHOW

Het festival wordt afgesloten met een sensationele Lasershow op de Koningin Wilhelmina Boulevard. Deze Lasershow vindt plaats vanaf 22.45 uur. De laserstralen hebben als middelpunt de Oranje Promenade. Deze laserstralen zullen resulteren in een waanzinnige show, dit alles natuurlijk vergezeld van opzwepende muziek. Cirque de Dunes, een waar spektakel voor jong en oud!"

Komt er dan wel vuurwerk?

Gelezen op deze website:

"LASERSHOW

Het festival wordt afgesloten met een sensationele Lasershow op de Koningin Wilhelmina Boulevard. Deze Lasershow vindt plaats vanaf 22.45 uur. De laserstralen hebben als middelpunt de Oranje Promenade. Deze laserstralen zullen resulteren in een waanzinnige show, dit alles natuurlijk vergezeld van opzwepende muziek. Cirque de Dunes, een waar spektakel voor jong en oud!"

Komt er dan wel vuurwerk?

Op de site kom ik ook onderstaande info tegen. Daarnaast heb ik laatst ook pyrotechnici van Caffero gesproken en daarbij ging het kort over deze show. Het zit dus wel goed met deze show.

Screenshot_20240724_183208_Samsung Internet.jpg - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Screenshot_20240724_183208_Samsung Internet.jpg Vertoningen:0 Grootte:42,4 KB ID:	1797415

Zomer in Nederland. Gelet op de wolken die binnendreven, vroeg ik mij af houden we het droog. Gelukkig bleef het beperkt tot een heel kort buitje. Weet niet of het weer (wind begon toch redelijk aan te trekken in de loop van de avond) de reden was, maar de show ging voor mij onverwacht vroeg van start. En tjemig, wat werd die breed geschoten zeg. Volgens mij heb je een professionele breedbeeldlens nodig om dit erop te krijgen. Tempo zat er lekker in. Een aantal thema's had ik ook in Tilburg gezien. Maar het is geen straf om een geslaagd thema nogmaals te zien. Volgens mij wat minder PSE dan vorige editie, maar wederom de moeite.

Ik ben niet de beste filmer hier, maar zal morgen mijn beelden delen zodat jullie een indruk hebben van deze show.

Laatst bewerkt:
Weer een mooie show gezien gister. Ik werd wel even verrast door het begin. Ik stond nog rustig de buienradar te checken of de bui net over zou zijn voor het begin toen de show al gestart werd. Helaas was het dus niet helemaal droog zoals ook op de beelden te zien is. Daarnaast waaide het ook nog eens flink hard. De show zelf zat zoals ieder jaar hier gewoon prima in elkaar en doordat het schietveld zo breed is vind ik het altijd wel een unieke show. Hieronder ook mijn beelden!

Back
Bovenaan