[Show] Arnhem 27 april 2018

Stad/dorp: Arnhem
Datum: 27 april 2018
Tijdstip: 22:00
Schietbedrijf: Dream Fireworks?
Wat: Professioneel t/m 3 inch
Bijzonderheden: Koningsdag

Laatst bewerkt:
Aardige show gezien met een leuke tijdsduur en een erg fijne goud finale. Leuke producten er in verwerkt. Ik ben blij dat ik dit jaar weer voor Arnhem heb gekozen. En uiteraard ook super dat het dit jaar weer gelukt is toch een show te schieten. Met dank aan: http://www.royalarnhem.nl

Was inderdaad weer een lekker showtje!! De mensen om ons heen genoten duidelijk. Camera gaat alleen middenin de show een stukje out-off-focus... :sad:

Koningsdag 2018 - Arnhem

Koningsdag 2018 - Arnhem

Op 27 April 2018 was het weer zover.. Koningsdag 2018! Voor mij is dat altijd het start signaal voor een nieuw vuurwerk seizoen. Op deze dag die begon met een zonnetje zijn wij afgereisd naar Rotterdam, Kleve in Duitsland en we sloten de dag af in Arnhem.

In Rotterdam mochten we kijken bij de opbouw hier waren de mannen van Katan en de Vuurwerkhal druk aan het werk. Er was genoeg materiaal aanwezig waaronder consumenten cakes en ook het nodige professionele vuurwerk was aanwezig met een maximaal kaliber van 3".

Wij zelf hebben gekozen voor de show in Arnhem, hier was professioneel vuurwerk aanwezig. Doordat de omgeving volledig was afgezet konden we helaas niet op de opbouw locatie kijken. Inzoomen met de lenzen leverde ook niet het gewenste resultaat op wat we wel weten is dat de show erg leuk was en zeker de moeite waard!

Foto's worden nog even uitgezocht en later geplaatst! PS -> Video camera is aan vervanging toe. :frusty:

Back
Bovenaan