[Show] Alphen a.d. Rijn 15-12-24

Thuis wedstrijd voor mij. Vanuit de tuin zou ik het nog kunnen zien maar ik ga er zeker even naar toe om te kijken.

Hey mede Alphenaar, nice! :-)

Geen idee wie dit organiseren.. kan er op de bekende mediums niets over vinden!
Eindelijk een mede Alphenaar gevonden! Dat heeft even geduurd ondanks ik er vanuit ging dat ze er toch echt wel zouden zijn hier.

Ik heb ook wat gezocht maar kon ook niets vinden. Ook kon ik zo snel niet iets van een feest of festival vinden dat voor die datum gepland staat dus dat zal het vast niet zijn.

Eindelijk een mede Alphenaar gevonden! Dat heeft even geduurd ondanks ik er vanuit ging dat ze er toch echt wel zouden zijn hier.

Ik heb ook wat gezocht maar kon ook niets vinden. Ook kon ik zo snel niet iets van een feest of festival vinden dat voor die datum gepland staat dus dat zal het vast niet zijn.

Ik neig een beetje naar dat het een bruiloft o.i.d. zal zijn bij Wet & Wild waarbij ze wat willen stoken.

Ik neig een beetje naar dat het een bruiloft o.i.d. zal zijn bij Wet & Wild waarbij ze wat willen stoken.
Oeh ja dat zou ook nog wel eens kunnen inderdaad. Aangezien er nergens een aankondiging te vinden is voor een show zal het zo iets wel zijn inderdaad.

Back
Bovenaan