Shell Rocket

Palm Tree

VWC lid
Artikelnummer: 2521
Artikelnaam: Shell Rocket
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Peony, Crackling
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 9,95

13112015171903barelylegalshellrocket_390_390.png

Vroegaah had je ook ltijd van die bolpijlen in verschillende maten oplopend in prijs. Weet zo niet meer welk merk dacht Broekhoff. Ook zelfde effect

Leuk maar wel erg prijzig?

Even offtopic: hebben jullie ook vaak het gevoel als de liftoff net even iets langer duurt dan normaal, dan het dan net lijkt alsof de pijl op de grond gaat knallen.

Dit jaar 3 stuks gehad. Veruit de beste nederlandse pijlen ooit die ik tot nu toe gehad heb. En dat zijn er niet te weinig ;)

Erg harde burst en zeer groot en mooi rond effect. Toppertjes deze bolpijlen!

Eens met bovenstaande reactie. Dit jaar 2 stuks gehad. Zijn echt hele goede pijlen. Beste die ik in Nederland heb gezien tot nu toe. Prijs is inderdaad duur voor 1 pijl maar met een beetje aanbieding kun je ze goedkoper krijgen. Ik had ze voor 6,- per stuk.

Dit zijn waanzinnig brute pijlen. Zo groot effect voor een Nederlandse vuurpijl. Echt ongekend en daarbij de crackling goed verspreid.

Dat zijn zeker top pijlen! Ze hebben inderdaad het maximale uit die 40 gram kunnen halen ( incl stijging natuurlijk ). Een flinke spreiding hoor en door de chry crackling maakt het karig gevulde boeket niet zo erg uit. Die lijkt dan als snel wat voller!

Back
Bovenaan