Set van 3 posters met vintage vuurwerk items van Wolff vuurwerk.

Set van 3 posters met vintage vuurwerk items uit vermoedelijk de jaren 80, super mooi voor de hobbykamer, mancave of slaapkamer van een vuurwerkliefhebber. Deze posters waren bedoeld voor het maken van reclame in de verkoopruimte van de vuurwerkwinkel.
Ze tonen de gehele collectie die destijds door Wolff vuurwerk werd aangeboden: Losse knallers, matjes, fonteinen, single shots, parachutes, vuurpijlen en raketjes en pakketten. Het formaat van de posters is: 690mmx457mm (Marktplaats verkleint het dataformaat van de fotos waardoor de kwaliteit achteruit gaat. In het echt zijn de posters van niet te onderscheiden originele kwaliteit.)

Deze posters zijn gevonden in een voormalige vuurwerkwinkel: Kramer Vuurwerk in Sliedrecht. De originele posters zaten vol met vouwen en beschadigingen. Deze heb ik in laten inscannen en professioneel digitaal laten restaureren. Dit heb ik gedaan zodat ik zelf een mooi setje zou hebben en om een setje cadeau te doen aan de importeur die deze posters destijds heeft uitgegeven: Wolff vuurwerk.
Daarnaast heb ik met toestemming van Wolff een gelimiteerde oplage extra sets laten drukken omdat het een kostbaar project was en ik zo hopelijk een beetje uit de kosten kom. Deze bied ik hier nu aan.

De prijs is exclusief verzendkosten. De posters worden verstuurd in een stevige verzendkoker, zodat ze onbeschadigd op de plek van bestemming komen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan