Serious request.

Totaal oneens met de mensen die zeggen dat t niks is!! Voor mij is dit echt vele malen als de duffe Top2000...
De laatste jaren hebben ze goeie doelen en doen de dj's het ook fantastisch...hier staat hij dan ook zo goed als dag en nacht op.

Vanochtend heeft Louis van Gaal, oud-bondscoach en ere-ambassadeur van Spieren voor Spieren, de sterspelers van het Glazen Huis bekendgemaakt. In een persconferentie onthulde hij de namen van ‘zijn’ sterrenteam: Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Mart Meijer.

Ik vond het de laatste jaren echt achteruit (sinds vertrek van giel, domien, gerard ekdom, coen en sander o.a.) gegaan maar vorig jaar weer eens leuk om te kijken.

Vanochtend heeft Louis van Gaal, oud-bondscoach en ere-ambassadeur van Spieren voor Spieren, de sterspelers van het Glazen Huis bekendgemaakt. In een persconferentie onthulde hij de namen van ‘zijn’ sterrenteam: Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Mart Meijer.
Top, fijn dat Barend erweer in zit.

Fijn dat barend en Sophie er weer zijn, Mart ken ik niet. Maar kijk er alweer ontzettend naar uit.

Back
Bovenaan