Sentinel

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: 4506
Artikelnaam: Sentinel
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 978 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Een onverslaanbare vuurwerk compound met het grootste kaliber en dikste effecten!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 32 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 89,95

Met dank aan Wolff vuurwerk voor de informatie, foto en video.

Sentinel.png

Heel mooi deze bak : goede burst, kleur en effectrijk en redelijk tot grote uitwerkingen. Benieuwd hoe deze op een demo gaat presteren.

Adviesprijs he, staat voor 65 bij Vuurwerkfeestje.nl

Zag hem inderdaad staan, echter past Roosendaal niet echt in mijn planning en kom ik maar op twee producten mocht ik daar een bestelling plaatsen. Als ze nou een 6x19 schots ( vergelijkbaar als de sixbox, ook qua prijs ) in het assortiment toevoegen dan zou ik het kunnen aanpassen :wink:

De adviesprijzen stijgen harder dan menig crypto of aandeel op de beurs haha. Anyway mooie bak en benieuwd naar de prestatie van deze fabriek in de straat.

Was het de bedoeling dat deze lijn al in 2023 op de markt zou komen of is wolff lekker vroeg met de collectie 2024?

Vanwege wat onzekerheid over tijdige leveringen hebben ze deze ook laten maken. Uiteindelijk was de Unbeatable gewoon op tijd binnen en deze nog net voor de jaarwisseling maar dus eigenlijk te laat voor introductie en verkoop in 2023.

Dan hebben ze een goed job gedaan.

Ps : zie net dat de prijs is toegevoegd... oef das niet mis :sad:

Ergens voor 55 gezien. Dat is voor 1 Kg 50 shots op zich niet veel. Maar de vraag is wel wat het in de praktijk doet. Lijkt me het risico wel waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bizar wat een burst!! Van alles wat ik had by far het hardste. Mooie boeketten en cake 2 miss iets te snel maar wel gaaf!!

Back
Bovenaan