Sensation

fireworkfan

VWC lid
Nieuw in het assortiment: Sensation

Artikelnummer:
824
Collectie: Lidu collectie
Afmetingen: onbekend
Gewicht: onbekend
Aantal Schots: 191 schots
Effecten: Whistling, tail, wave, crackling
Verkoopadviesprijs:[/B] € 26,50

Met dank aan Isandra!
Bron: 824 Sensation (Lidu nieuw 2009)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wtf zeer nice 25 euro voor 500 grammer zeg nog maar niet te snel wat want effecten kunnen wel *** zijn, maar goede ontwikkelingen:D.

Inderdaad de omgelabelde Ultimate Fantasy. Een leuk combiblokje, flinke fluitsalvo's afgesloten door 2 keer 5 schoten met goede effecten.

Mooi dat deze Lidu omlabeling er is, Black Label is niet overal in de collectie opgenomen.

Reactie van de omstanders: "Is dat alles?" Dat was ook mijn gevoel over deze 500 grammer.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappige cake maar niet voor herhaling vatbaar. Ik had het gevoel dat hij halverwege stopte maar dat was dus gewoon het eind al.

Aanvulling op startpost

post-1-0-39172100-1311435315_thumb.png

Artikelnummer: 824
Artikelnaam: Sensation
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 1750 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 191 Schoten
Effectomschrijving: Een ware sensatie met deze super flowerbed met maar liefst 191 schoten rauwe fluiters worden opgevolgd door crackling boeketten.
Tijdsduur: 40 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €26,50

http://www.youtube.com/watch?v=ktCV0fnbCbI

Ik had m gratis bij mn 2 royal doorlont blokjes, heb m net ff weg gestookt. wel een gaaf bakkie!

dacht eerst van njah de rest zal ook wel gewoon fluit zijn, schiet ie vervolgens in 1 dreun al zn sier shots weg! haha daar zat best pit achter :P ging blijkbaar niet helemaal hoe het hoort als ik de andere filmpjes zo zie. maar was wel vet! :P

Back
Bovenaan