Semana Grande San Sebastian

heho

VWC lid
Land: Spanje
Stad/dorp: San Sebastián
Datum: 12 t/m 19 augustus 2023
Tijdstip: 22:45 uur
Schietbedrijf: 12 augustus 2023: Fully Fused Fireworks - Engeland
13 augustus 2023: Pirotecnia Zaragozana - Spanje
14 augustus 2023: Caffero Event Fireworks - Nederland
15 augustus 2023: Pirotecnia Tamarit - Spanje
16 augustus 2023: Pirotecnia Xaraiva - Spanje
17 augustus 2023: Pirotecnia Valenciana - Spanje
18 augustus 2023: Scarsella Fireworks - Italië
19 augustus 2023: Pirotecia Vulcano - Spanje

Max. kaliber: Vermoedelijk 6"
Bijzonderheden: Semana Grande.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit een beetje te loeren wat er rondom mijn Franse camping te doen is, kom ik het Semana Grande festival tegen. Iemand bekend met dit festival ?
Ik ga zeker een avondje die kant op ! Nu nog meer zin in de vakantie :p

Echt een tof festival om te bezoeken. Wel even rekening houden met eb en vloed want het strand word bij vloed erg smal. Vanuit Frankrijk is Sam Sebastiaan prima aan te rijden alleen parkeren is (zoals bij alle grote festivals) soms wel wat lastig.

Ik zie dat maandag CAFFERO EVENT FIREWORKS de show schiet.
Wij zijn dan helaas weer onderweg naar huis.
Ga zaterdag proberen aanwezig te zijn. Show wordt dan geschoten door Fully fused fireworks uit de UK

Helaas een uurtje in de miezer staan wachten maar een mooie show gezien met gigantische klappers !
Blijft bizar dat er hier gewoon zulke grote shells geschoten worden, terwijl je er best dicht op zit.
Kon niet echt een thema ontdekken, maar genoten van mooie producten.
Héb uit de losse pols gefilmd en zal deze binnenkort posten.

Erg benieuwd naar de beelden heho.

Ik zag op social media ook al vrij veel beelden voorbijkomen van Caffero. Van de voorbereidingen in NL tot aan het vertrek richting Spanje. Als het goed is zijn ze nu aanwezig in Spanje. Echt ontzettend benieuwd wat ze daar in Spanje neer kunnen zetten. Ook vanaf deze kant, heel veel succes gewenst.

Ik zie op Youtube mooie films voorbij komen van de verschillende avonden, dus die post ik hier maar.
Baal enorm dat ik de show van Caffero niet live heb kunnen zien ! Dat ziet er echt heel goed uit.
Dan was het op de 1e avond meer vuurwerk de lucht in pompen, dan een show maken als ik dat zie.
Zal mijn eigen video nog plaatsen vanwege het professioneel commentaar van mijn zoontje :p:wink:

Fully Fused Fireworks 12/08

Pirotecnia Zaragozana 13/08

Caffero Event Fireworks 14/08

Dank voor het delen. Zal ze vanavond eens op de tv zetten en er van genieten.
Had gisteren om 22.30 nog de hoop ergens een livestream te vinden voor Caffero, maar dat is mij niet meer gelukt.

Mocht iemand voor de komende shows wel een linkje hebben, dan houd ik mij aanbevolen!

Nou, hierbij mijn eigen filmpje dan nog maar.
Ik moet zeggen dat ik gewoon mijn telefoon vasthoudt, en niet echt kijk wat ik film omdat ik liever "echt" naar het vuurwerk kijk. Al met al, is het helemaal zo slecht nog niet, al zeg ik het zelf.
Wel blijf ik deze "show" erg rommelig vinden in vergelijking met de anderen die ik nu op film gezien heb.

Helaas een uurtje in de miezer staan wachten maar een mooie show gezien met gigantische klappers !
Blijft bizar dat er hier gewoon zulke grote shells geschoten worden, terwijl je er best dicht op zit.
Kon niet echt een thema ontdekken, maar genoten van mooie producten.
Héb uit de losse pols gefilmd en zal deze binnenkort posten.

Zie de shelbuizen.....moeten ze hier ook meer doen ;)

Screenshot_20230816_000851_Instagram.jpg

Back
Bovenaan