Select 3.0

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5330
Artikelnaam: Pro-line Select 3.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 3000! gram
Aantal Schoten: 130 (25 shots + 25 shots + 20 shots + 20 shots + 20 shots + 20 shots)
Effectomschrijving: Deze selectie van 500 grams cakes bevat in totaal 3.0 kilo kruit! Hiermee heeft u uw eigen professionele vuurwerkshow met effecten in L-Shape, Fan-Shape en Z-Shape. In combinatie met effecten tot wel 25 gram per shot is dit de musthave voor een onvergetelijk oud&nieuw!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...
O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl
5330gr.jpg

Laatst bewerkt:
Tja, ik denk dat we nog iets missen op het eind, maar om eerlijk te zijn, ik zal deze niet missen in mijn collectie, vind het 1 vd saaiere boxen die ik tot nu toe op film heb mogen zien :(

Ik kan er nog niet echt veel van zeggen omdat ik de beeldkwaliteit voor een productfilmpje wel heel erbarmelijk vind, de waaiers in deze box doen het best goed, de andere effecten vind ik behoorlijk magertjes. Tempo is wel goed maar ik ben bang dat deze box een behoorlijke prijskaartje krijgt opgehangen.

Hier had ik best wel hoge verwachtingen van na vorig jaar de Select 1.5 te hebben gehad welke mijn inziens heel goed presteerde in de straat. Helaas is dit weer echt Pro-Line..Veel eentonige effecten welke in een groot deel van de Pro-Line collectie terug te vinden zijn. Daarnaast zijn de effecten rommelig in die zin dat bijna geen één mooi rond gevormd is.

Ze leren het ook nooit..

Prijs is trouwens €199,-

Laatst bewerkt:
Vond deze erg tegen vallen, wel mooi maar erg laag tempo en de finale rij ging niet af!
Verder viel hij ook nog 2 keer stil, maar dat kwam denk omdat de lonten nat waren geworden door de regen:frusty:
Volgend jaar ga ik me geld hier niet meer in steken...

Back
Bovenaan