Screaming Salute

Het blijft een mooie cake maar ook op jou filmpje zie ik bepaalde bombettes toch wel weer erg laag komen.Persoonlijk vind ik dit niks voor in de straat daarom steek ik ze ook op een open terrein af.

Klopt inderdaad, ook bij die van mij was weer een geval waar een paar kamikaze achtige bombettes tussen zaten. Productiejaar was overigens 2012 waar ik nog ergere filmpjes van heb gezien dan die bij ons in de straat. Vraag me ook af of de 2013 versie verbeterd is door Royal, want ik zou het persoonlijk ook niet graag in een nauwe straat afsteken.

Begin dit jaar had ik 5 van deze cake's besteld bij een winkelier.
Na het zien van wat filpmjes en het lezen van ervaringen heb ik er toch van af gezien.
Het blijft een geweldige cake, maar mij iets te link in een straat.

Had deze per twee geschoten als onderdeel van m'n herrie project. Vond ze goed en had gelukkig geen problemen met kamikaze bombettes etc.. :) Alles ging netjes de lucht in en volgens mij ook geen weigeraars:

persoonlijk vind ik de zware jongens van Marijn iets leuker. zelfde concept alleen peony erbij, ook voor het zelfde bedrag ongeveer..

Twijfel of deze er dit jaar weer in gaat komen. Echt een leuke cake, maar ook ik had vorige keer wat laagvliegende knallers! Is Royal van plan om hier wat aan te doen?

Inmiddels vernomen dat dit artikel uit het Royal-assortiment is en er enkel nog restvoorraden zullen worden verkocht.

Wel jammer dat deze eruit gaat, vond het altijd een leuke cake! Hij was inderdaad niet altijd even veilig, maar het idee is leuk!

Back
Bovenaan