Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet standvastig als jij doet denken. Hij zegt meerdere keren stap voor stap gaan we kijken. Daar zit geen geruststelling in. Ik zie het stap voor stap steeds meer afbrokkelen wat hij eigenlijk zegt. En hij schuift het zo naar de andere kamer. Als daar een meerderheid in gaat zitten met verbod zijn wij het haasje.Wat vind je nu zorgwekkend dan? Een linkse zeiksnol die loopt te janken over een vuurwerkverbod? Niets nieuws. Schoof zegt zelf ook al dat het illegale vuurwerk het probleem is.
De media(journalisten)die toch wel laten doorschemeren Dat ze zelf persoonlijk het vuurwerk liever zien gaan.. had het ook wel fijn gevonden als een journalist de focus had gelegd op het illegale e.d. en niet steeds herhalen " wat gaat u doen tegen alle ongevallen en kinderen die oogletsel krijgen" wat gaat u concreet doen voor deze mensen... dat soort vragen gaan maar doorWat vind je nu zorgwekkend dan? Een linkse zeiksnol die loopt te janken over een vuurwerkverbod? Niets nieuws. Schoof zegt zelf ook al dat het illegale vuurwerk het probleem is.
Is toch een beetje de standaard geworden. Kijk er niet echt meer van op. Journalistiek is tegenwoordig geen vak meer als ze dit journalistiek noemen. Paar van die mutsjes die een vragenlijstje hebben gemaakt op basis van de laatste nieuwsbulletins die ze op Google opzoeken en vanuit daar een “interview” doen.De media(journalisten)die toch wel laten doorschemeren Dat ze zelf persoonlijk het vuurwerk liever zien gaan.. had het ook wel fijn gevonden als een journalist de focus had gelegd op het illegale e.d. en niet steeds herhalen " wat gaat u doen tegen alle ongevallen en kinderen die oogletsel krijgen" wat gaat u concreet doen voor deze mensen... dat soort vragen gaan maar doordat bedoel ik een beetje... weinig journalisten die zin hebben om vuurwerk een beetje positief te benaderen
Heb niks met hen hoor, maar gezien de naam lijkt mij niet dat zij pretenderen ook maar iets van journalistieke inhoud neer te zetten.We leven in een wereld waar 'alles voor de kliks' moet zijn omdat dit geld oplevert. Het is niet voor niets dat riooljournalistiek zoals roddelpraat over bn-ers het meeste scoort op mediaplatforms.
Ik doel meer op de bagger nieuwsitems die over 'bekende nederlanders' gaat op de diverse landelijke mediakanalen