Schoof over vuurwerk verbod vs linkse media

Lieve mensen ik raad jullie aan het nieuws wat minder te volgen. Het is toch altijd negatief, en we kunnen er zelf weinig aan doen. Gelukkig is daar HVLV die de media te woord staat waar dat kan en hopen dat zij een eerlijk tegengeluid geven.

Hoe minder nieuws je volgt hoe gelukkiger je wordt. 😀

Wat vind je nu zorgwekkend dan? Een linkse zeiksnol die loopt te janken over een vuurwerkverbod? Niets nieuws. Schoof zegt zelf ook al dat het illegale vuurwerk het probleem is.
Het is niet standvastig als jij doet denken. Hij zegt meerdere keren stap voor stap gaan we kijken. Daar zit geen geruststelling in. Ik zie het stap voor stap steeds meer afbrokkelen wat hij eigenlijk zegt. En hij schuift het zo naar de andere kamer. Als daar een meerderheid in gaat zitten met verbod zijn wij het haasje.

Wel extreem dat meerdere "journalisten" maar hameren op een verbod en dat meer dan de helft van Nederland dit zou willen. De linkse ratten durven de waarheid niet te zeggen dat onze medelanders de grootste boosdoeners zijn met oud en nieuw. Kijk maar in welke wijken het weer fout ging in voornamelijk de grote steden.

Ik denk dat het voor dit jaar wel weer wat overwaait. Dit zijn meer kreten net na oud en nieuw. Politie zou de gene gwn harder aan moeten pakken die het tegen hun gebruikt. Heb het nog aan moeten zien hier tijdens dat Marokko speelde. Werden cobra's in het publiek afgestoken tussen de mensen. Politie bleef op een afstand toe kijken.

Dat doen ze ook. Hun denken vuurwerk weg, probleem opgelost. Terwijl Schoof goed aangeeft dat het een maatschappelijk fenomeen is. Je kan er donder op zeggen, dat een verbod niet gaat helpen. Het gedrag verandert daardoor niet opeens bij mensen. Op een doorsnee dag, worden er minder auto’s in de hens gezet, is er minder geweld tegen autoriteiten en hulpverleners, wordt er minder gesloopt, zijn er minder mensen onder invloed op straat. De beer is los met oud en nieuw. Drank, drugs, opgekropte frustratie, agressie, chaos en wanorde. En een beetje verboden vuurwerk, wat al verboden is.

Dit toont overduidelijk de ziekte die de linkse media heeft getroffen. Schoof wordt onder druk gezet met leugens, onwaarheden en onjuiste informatie.

Een voorbeeld: alle artsen, alle hulpverleners roepen op tot een verbod. Dit is echt stuitend en een regelrechte leugen. Alleen hier op het forum zijn er heel wat zorgverleners en hulpverleners die zich hier totaal, maar dan ook totaal niet toe gerekend voelen. Waaronder ondergetekende.

Ondanks dat weert Schoof zich kranig. Ja, hij weet niet de details. Logisch. Bijvoorbeeld dat recent de Cobra’s zouden zijn verboden. Die hebben hier echter nog nooit gemogen. Schoof wordt echter ook op zoveel onderwerpen bijgepraat. En ik denk niet dat we de inzet die HVLV hierin heeft moeten onderschatten.

Dat ‘stap voor stap’ maak ik me niet echt zorgen om. Ben blij hoe Schoof in deze discussie staat. Het grootste gevaar is de retoriek en de manier van manipuleren van links.

Wat we hier zien en horen is een Schoof die weet wat er speelt en dat ook aangeeft, een maatschappelijk probleem. In de zaal een paar linkse "journalisten" die drammen als een kleuter die geen snoepje krijgt omdat ze helemaal niets over het probleem willen horen, ze willen alleen maar een vuurwerkverbod omdat ze het zelf niet leuk vinden en het een ander ook niet gunnen.

Wat vind je nu zorgwekkend dan? Een linkse zeiksnol die loopt te janken over een vuurwerkverbod? Niets nieuws. Schoof zegt zelf ook al dat het illegale vuurwerk het probleem is.
De media(journalisten)die toch wel laten doorschemeren Dat ze zelf persoonlijk het vuurwerk liever zien gaan.. had het ook wel fijn gevonden als een journalist de focus had gelegd op het illegale e.d. en niet steeds herhalen " wat gaat u doen tegen alle ongevallen en kinderen die oogletsel krijgen" wat gaat u concreet doen voor deze mensen... dat soort vragen gaan maar door😅dat bedoel ik een beetje... weinig journalisten die zin hebben om vuurwerk een beetje positief te benaderen

De media(journalisten)die toch wel laten doorschemeren Dat ze zelf persoonlijk het vuurwerk liever zien gaan.. had het ook wel fijn gevonden als een journalist de focus had gelegd op het illegale e.d. en niet steeds herhalen " wat gaat u doen tegen alle ongevallen en kinderen die oogletsel krijgen" wat gaat u concreet doen voor deze mensen... dat soort vragen gaan maar door😅dat bedoel ik een beetje... weinig journalisten die zin hebben om vuurwerk een beetje positief te benaderen
Is toch een beetje de standaard geworden. Kijk er niet echt meer van op. Journalistiek is tegenwoordig geen vak meer als ze dit journalistiek noemen. Paar van die mutsjes die een vragenlijstje hebben gemaakt op basis van de laatste nieuwsbulletins die ze op Google opzoeken en vanuit daar een “interview” doen.

Zie het ook bij Verstappen. Gebeurt allemaal troep in die race, en hij rijdt een dijk van een race. Je hoort niemand over z’n race, enkel over z’n scheldwoordengebruik over de board radio. Door dit soort dingen komen kliks en kliks leveren geld op.

We leven in een wereld waar 'alles voor de kliks' moet zijn omdat dit geld oplevert. Het is niet voor niets dat riooljournalistiek zoals roddelpraat over bn-ers het meeste scoort op mediaplatforms.

We leven in een wereld waar 'alles voor de kliks' moet zijn omdat dit geld oplevert. Het is niet voor niets dat riooljournalistiek zoals roddelpraat over bn-ers het meeste scoort op mediaplatforms.
Heb niks met hen hoor, maar gezien de naam lijkt mij niet dat zij pretenderen ook maar iets van journalistieke inhoud neer te zetten.

Ik doel meer op de bagger nieuwsitems die over 'bekende nederlanders' gaat op de diverse landelijke mediakanalen

Haha is dat Frits Wester? Jezus wat kunnen die lui overdrijven he.... Missen ogen, ledematen en ga zo maar door. 1000 gewonden jaja allemaal armen en benen eraf

Back
Bovenaan