Schijndel 15-07-2009

moontan

VWC lid
Waar: Schijndel
Wanneer: 15 juli 2009
Wie: Jaco Vuurwerk evenementen
Kaliber: nog niet bekend
Tijdstip: 22.30 uur

Op woensdag 15 Juli om 22.30 uur is er een groot vuurwerk als knallende, traditionele afsluiting van de Schijndelse kermis. Deze sensationele vuurwerkshow wordt verzorgd door Jaco Vuurwerkevenementen en vindt plaats op het grasveld op de hoek Steeg Eekelhof.

Is voor mij ook heel dichtbij, hier thuis kan ik kiezen tussen de show in Nijmegen of deze in Schijndel. Dan is die keuze snel gemaakt.
Veel plezier vanavond Damian, we zullen je foto's wel zien verschijnen denk ik:wink:.

:bye:

Is voor mij ook heel dichtbij, hier thuis kan ik kiezen tussen de show in Nijmegen of deze in Schijndel. Dan is die keuze snel gemaakt.
Veel plezier vanavond Damian, we zullen je foto's wel zien verschijnen denk ik:wink:.

:bye:

show in nijmegen ? .
waal in vlammen is 21 juli pas toch ? .
kun je toch naar allebei gaan ? .

en tis nu ineens onzeker ik er bij ben vanavond .
maar als ik er bij ben , komen er zeker foto's .

edit om te stoppen met topic vervuiling : o zo roeland , kan je schijndel niet op de fiets doen dan :p .
op die manier is nijmegen inderdaad belangrijker , ik doe gewoon wel allebei de shows :rolleyes: .

2e edit : kon er uiteindelijk wegens omstandigheden niet heen , helaas .

Laatst bewerkt:
show in nijmegen ? .
waal in vlammen is 21 juli pas toch ? .
kun je toch naar allebei gaan ? .

en tis nu ineens onzeker ik er bij ben vanavond .
maar als ik er bij ben , komen er zeker foto's .

Ja, Waal in vlammen is pas 21 juli maar m'n ouders willen niet allebei de dagen rijden:wink:. We dwalen nu trouwens wel erg af haha:p.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan